Ga naar inhoud
  • 0

Onderdeelnummer reparatiedraad.


JFYdetailing

Vraag

Hallo!

Ik heb voor 2 stekkers van de BCM module een stukje reparatiedraad nodig met de benodigde pin eraan, zodat ik daar weer mijn eigen draden aan kan solderen. Ik kan echter nergens terug vinden welke onderdeelnummers de reparatiedraden hebben. Ik heb wel de onderdeelnummers van de stekkers zelf.

Kan iemand achterhalen welk reparatiedraad ik nodig heb voor onderstaande pinnen? 

-Stekker 8K0972483, pin 2.
-Stekker 8K0972483A, pin 7.

 

Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Stekkers eens opgezocht maar kan geen afbeelding vinden met de pin nummer op de behuizing. Zou even in de data moeten kijken op welke plaats pin 2 en pin 7 zit. En gezien de stekker 3 verschillende pinnen bezit is het wat gokken. Ik zoek nog even verder. Misschien heb je de info wat er op die pinnen moet worden aangesloten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb al wel een foto gevonden van de pin nummering op deze stekkers, zie bijgevoegde foto. Het gaat dus om de kleine pinnen. Had dit bij de dealer nagevraagd, maar ze konden mij niet verder helpen. Ze konden in hun systeem niet zien wat voor pinnen erin gaan. Enige wat ze konden zien is wat voor stekker het is. Zijn overigens, als het goed is, pinnen voor de achterlichten (voor een A6).

Gr!

FAFA21EC-AC9F-4132-AD65-1CF0F048D6BE.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Diver

Kan je dezelfde afbeelding eens posten maar dan bij het venster van de productbeschrijving want naar beneden gescrold. 

Daar zie je de hersteldraadjes. De eerst is zichtbaar 000 979 026E maar dat is de pin die in de middelste openingen past. Mogelijks staat eronder nog het nummer met de overige 2 pinnen/draden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden