Ga naar inhoud
  • 0

PASSAT R-LINE 2016 AID SPLASH SCHERM. VERKEERDE KLOKJES


Kobazz

Vraag

Hallo, ik heb het idee dat de klokjes van het splash animatie scherm zijn veranderd nadat een garage de olieververs interval heeft gereset met een ander OBD apparaat dan Vag-com. Zie bijlage met filmpje.

Ik meen mij te herinneren dat voorheen de versie 1 klokjes in het begin van de animatie gelijk waren aan de versie 2 "all track" klokjes die aan het eind te zien zijn.

Weet iemand hoe ik in Obdeleven of Vcds de animatie gelijk krijg aan versie 2 all-track klokjes? Ik heb met adaptation "tube version" in obdeleven versie 2 gewijzigd naar versie 1 en toen weer terug naar 2. Maar het blijft de animatie van versie 1 klokjes.

 

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.

 

Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik meen me te herinneren als u de Alltrack versie instelt dat de teller inderdaad eerst in de gewone versie opstart om dan over te gaan naar de Alltrack layout. Als u dit niet wil dan moet u de eerste versie houden ipv de alltrack versie. Je hebt nog een optie om te wijzigen maar dan wijzigt ook de afbeelding van de wagen van R line naar Alltrack uitvoering

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt de gehele codering niet gewijzigd naar Alltrack. Als je dat niet doet gaat ie constant overschakelen bij het opstarten. Als je de gehele codering wijzigt naar Alltrack, dan ziet het zoals hieronder te zien is eruit.

 

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die animatie krijg je alleen als je het volledig aanpast naar Alltrack. Je krijgt dan andere naalden, andere opstart animatie en een andere auto (helaas een minder mooiere Alltrack) te zien nadat je het contact hebt uitgezet. 
Die ''functie'' kan je niet vinden onder de one click apps. Je moet het aanpassen onder longcoding. Alleen welke bytes en bits je moet aanpassen weet ik niet meer. Tegenwoordig heb ik een k*t iPhone waarop OBDeleven ruk werkt, je kan bijvoorbeeld niet zien welke bit wat doet... 😅

 

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden