Ga naar inhoud
  • 0

domme vraag: hoe erachter te komen welk radio/ multimedia type


Tikra

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Discover Media MIB 3 ? ... kan ik hier nog wat vrij schakelen, zo wie: spraakbediening )(dat was vroeger toch standaard?)

etc....

 

 

image.thumb.jpeg.7f96213928ef78dd3d0d93c779742d92.jpeg

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens het scherm type zit dit volgens mij in de MIB2 of 2.5 range, maar geen MIB3. Deze is volgens mij enkel geleverd met een volledig vlak scherm zonder de draaiknoppen.

ivm de opties, reeds veel over geschreven.. verschillende opties van het systeem verlopen via FEC-SWaP 

In dit topic een lijstje van de benaming bij de codes

Als je menu lang ingedrukt houd kom je in een scherm waarin je het OEM partno kan zien van het systeem. Als je systeem en developper mode staat kan je ook zien welk FEC-SWaP codes beschikbaar zijn en welke er actief zijn.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lang drukken op de menu knop ... open engineering menu?

kan geen info vinden over de type, maar het volgende:

 

Release version: MOI3_EU_VW_R8090L

Software Version: 0809

Geïnstalleerde codes: 70a00/ 70b00/ 60300/ 40100/ 71c00

ondersteund:

700/

Navigation 40100

60100

Mirror Link 60300

Performance monitor 60400 (E-performance?)

70400

70500

70600

70900

?? 70a00

?? 70b00

?? 71c00

ik heb elektrische klep, trekhaak met ondersteuning voor aanhanger, grote schuifdak, iPhone maakt gewoon verbinding over wifi of BT, de gewone business editie van de GTE

 

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op een andere manier dan,

Druk op "menu"

Dan naar het knopje "setup" gaan in het scherm. In dat scherm dan naar onderen scrollen naar "systeeminformatie" daar zou het onderdeelnummer moeten staan , HW versie, SW versie en versie van de geïnstalleerde kaarten. 

Succes

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 hours ago, tvc15 said:

Dit is een facelift B8, dus MIB3, in dit geval Discover Media. In NL nooit geleverd op de facelift GTE, in NL is de MIB3 Pro standaard. 

dat klopt volgens mij is het een re-import uit D.

Lang op Menu - levert service modus en dan en menu setup.

Dan kom ik in een Engineering menu..... zal later kijken wat onder version information staat ....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

  Als je gewoon kort op menu drukt, daarna kies je het tegeltje Setup en scrolt naar beneden naar Systeeminformatie. Daar vind je hardware en software informatie, inclusief versie van het kaartmateriaal. Bij mij staat Setup op het tweede scherm, je moet dus eerst naar links vegen om setup te vinden.

Zoals @wulfke al aangaf hierboven.

aangepast door tvc15
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 3-9-2022 at 12:27, tvc15 said:

Dit is een facelift B8, dus MIB3, in dit geval Discover Media. In NL nooit geleverd op de facelift GTE, in NL is de MIB3 Pro standaard. 

dat klopt volgens mij is het een re-import uit D.

Het is dus een Discover Media oftewel een 

3G5035820D

Hardware H56

Software: 0809

Navigatiedatabse 20.3

Media-Codec: 3.1.4

Radiodatabase 1.30.24

Volkswagen Duitsland:

Navigationssystem „Discover Media“ inkl. „Streaming & Internet“6

Mit seinem 20,3 cm (8 Zoll) großen Touchscreen bietet das Navigationssystem „Discover Media“ zahlreiche Infotainment-Funktionen und Online-Dienste von We Connect Plus.

Das Navigationssystem „Discover Media“ ist mit einem 20,3 cm (8 Zoll) großen Touchscreen, einer intuitiven Navigation mit Verkehrszeichenerkennung sowie einer Antenne für FM- und digitalen Radioemfang DAB+ ausgestattet. Als drahtlose Schnittstelle ist das System zudem für App‑Connect Wireless7 vorbereitet und verfügt auch über mehrere USB-C-Schnittstellen (bis zu 45 W Ladeleistung) sowie vorinstalliertem Kartenmaterial.8 Die ganze Welt vernetzter Online-Dienste vonWe Connect Plus6 nutzen Sie mit dem „Discover Media“ drei Jahre lang kostenlos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden