Ga naar inhoud
  • 0

Problemen uitlijnen


IHC966

Vraag

Vandaag 4 nieuwe banden op de auto laten leggen. Helaas lukte het uitlijnen niet. Achter zaten de excentrische bouten muurvast en voor 1 kant de stuurkogel vast op de arm. Na de vakantie op zoek naar nieuwe bouten en achter ook nieuwe rubbers of complete arm zodat de boel weer versteld kan worden. Iemand tips of het mogelijk is om alleen nieuwe rubbers te plaatsen en waar kun je deze krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
23 hours ago, IHC966 said:

Vandaag 4 nieuwe banden op de auto laten leggen. Helaas lukte het uitlijnen niet. Achter zaten de excentrische bouten muurvast en voor 1 kant de stuurkogel vast op de arm. Na de vakantie op zoek naar nieuwe bouten en achter ook nieuwe rubbers of complete arm zodat de boel weer versteld kan worden. Iemand tips of het mogelijk is om alleen nieuwe rubbers te plaatsen en waar kun je deze krijgen?

Ik heb toen der tijd de hele draagarmen achter gedaan, was kwestie van oude bout wegslijpen en klaar. Vergeet niet nieuwe bouten en kopervet mee te bestellen voor achter, dan ben je al een heel eind ;)

En scheelt je ook wel wat tijd aangezien je anders de nieuwe rubbers erin moet persen en je daar ook weer gereedschap voor nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 hours ago, IHC966 said:

Zal eerst een de dealer vragen wat een complete arm kost met bouten. Is inderdaad wel een stuk makkelijker.

Ik had ze via winparts, totaal 190 voor beide armen met nieuwe bouten. De dealer was rond de 300 per stuk en bouten hadden ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 28-8-2022 om 13:00, IHC966 zei:

Helaas zit de veeltand bout muurvast in de buis. Moer wil er wel af. Door al die jaren vocht en troep vastgerot denk ik. Iemand een tip hoe dit los te krijgen? 

Niet opgeven😁de aanhouder wint

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden