Ga naar inhoud

inspectie vereist binnen 20 dagen


bert111

Aanbevolen berichten

Bij VW zitten er dan ook 2 tellers in 1tje voor service en 1tje voor inspectie. Garantie wagen ? 

Indien ja, dealer bellen en hem navragen.

Indien neen, zelf de inspectie melding resetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, wulfke zei:

Bij VW zitten er dan ook 2 tellers in 1tje voor service en 1tje voor inspectie. Garantie wagen ? 

Indien ja, dealer bellen en hem navragen.

Indien neen, zelf de inspectie melding resetten.

neen geen garantie , onderhoud wel gedaan bij officiele vw dealer ....

hoe resetten van de melding dan ?

dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bert111 zei:

neen geen garantie , onderhoud wel gedaan bij officiele vw dealer ....

hoe resetten van de melding dan ?

dank

Normaal gezien in de wagen stappen, in de teller op de 0.0 toets drukken en dan op de startknop drukken zonder de wagen te starten. Dan komt de melding in het scherm met de vraag de inspectie melding te resetten, indien ja druk dan nog eens op de 0.0 toets

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, wulfke zei:

Normaal gezien in de wagen stappen, in de teller op de 0.0 toets drukken en dan op de startknop drukken zonder de wagen te starten. Dan komt de melding in het scherm met de vraag de inspectie melding te resetten, indien ja druk dan nog eens op de 0.0 toets

dank je , ga ik donderdag proberen ..... als ik het tegen dan nog niet vergeten ben 😁😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 30-7-2022 om 12:18, wulfke zei:

Normaal gezien in de wagen stappen, in de teller op de 0.0 toets drukken en dan op de startknop drukken zonder de wagen te starten. Dan komt de melding in het scherm met de vraag de inspectie melding te resetten, indien ja druk dan nog eens op de 0.0 toets

neen , dat is het niet bij mij !!! niet gelukt😒

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden