Ga naar inhoud
  • 0

Stroomloop schema van aansturing Elektrische Parkeerrem Passat 3C van april 2008


dieseltje

Vraag

Heb en vreemde storing. Bij de garage is de zekering en de aansluiting van de brandstofpomp gerepareerd.
Na deze reparatie heb ik een fout in mijn parkeer rem. Linkerzijde krijgt geen spanning.
Heb inmiddels alle zekeringen nagelopen. Die zijn goed.
Dus mijn vermoeden is dat met het repareren van de voeding naar de diesel opvoerpomp in de tank, krijgt mijn linker parkeerrem geen voeding.
Ik heb dus een stroomloopschema nodig van de voeding naar brandstofpomp en van de parkeerrem.

Hoop dat ik hier mee e.e.a. kan uitsluiten en de garage kan aansturen wat er fout is of is gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Met behulp van t schema probleem weten op te lossen. Bij de garage waar de auto stond voor niet werken van de brandstofpomp, hebben ze lukraak zekeringen getrokken en niet op de juiste plek terug gestoken. Die voor de linker parkeerrem hadden ze helemaal niet terug gezet. Vraag me in hemelsnaam af wat de parkeerrem met de brandstof pomp heeft te maken…

morgen eerst maar eens verhaal halen bij de garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
19 minuten geleden, dieseltje zei:

Met behulp van t schema probleem weten op te lossen. Bij de garage waar de auto stond voor niet werken van de brandstofpomp, hebben ze lukraak zekeringen getrokken en niet op de juiste plek terug gestoken. Die voor de linker parkeerrem hadden ze helemaal niet terug gezet. Vraag me in hemelsnaam af wat de parkeerrem met de brandstof pomp heeft te maken…

morgen eerst maar eens verhaal halen bij de garage.

Handig he ELSAWin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden