Yado Geplaatst 17 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2022 (aangepast) Mogeeee iemand enig ervaring met het stage 3 tuning van JD voor de passat B8 van 150pk ik heb m al laten tunen bij vag en de intake gedoe gedaan .. ik ben van plan om het te doen maar weet het niet zeker ....?? 17 juni, 2022 aangepast door Yado Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 17 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2022 @Vdub weet jij zo iets van JD? 🤭 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 17 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2022 184pk turbo erop. Dan doet ie 220 tot 230pk. Als je 184 of 190pk injectoren erop zet, dan doet ie 230 tot 240pk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Yado Geplaatst 17 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2022 25 minutes ago, Ozzy said: 184pk turbo erop. Dan doet ie 220 tot 230pk. Als je 184 of 190pk injectoren erop zet, dan doet ie 230 tot 240pk. Ik heb begrepen op de site dat ze dat ook daar doen krijg je ook nieuwe turbo in .. zal dat dan de auto niet kapot maken of etc want zover ik weet als je veel tune dat je dan ook veel problemen krijg🥵🥵 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 18 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 18 juni, 2022 Je motor wordt dan in principe “omgebouwd” tot een 2.0 TDI 190pk. Als je bang bent dat de boel stuk kan lopen, dan moet je het risico niet nemen. Maar goed, origineel of met stage 1(+) kan ie ook stuk gaan als je pech hebt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Yado Geplaatst 21 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 juni, 2022 Jaa ben toch van gedachte veranderd ik ga gewoon voor de bitdi is gelijk heel Het probleem opgelost 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 21 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 21 juni, 2022 (aangepast) Die is nauwelijks sneller dan een getunede 2.0 TDI 150pk. Alleen op 0-100km/h ofzo is ie sneller vanwege 4Motion. Het is en blijft immers een zwaar ding, 1650kg leeg. Je kan beter voor een GTE of een 2.0 TSI gaan. Een 2.0 BiTDI 240pk is sowieso niet heel zuinig. 21 juni, 2022 aangepast door Ozzy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Yado Geplaatst 21 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 juni, 2022 5 minutes ago, Ozzy said: Die is nauwelijks sneller dan een getunede 2.0 TDI 150pk. Alleen op 0-100km/h ofzo is ie sneller vanwege 4Motion. Het is en blijft immers een zwaar ding, 1650kg leeg. Je kan beter voor een GTE of een 2.0 TSI gaan. Een 2.0 BiTDI 240pk is sowieso niet heel zuinig. Gte kan ook goed gekieteld worden neem ik aan toch maar als je de bitdi chipt word die wel flink denk ik🤪 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 22 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2022 Gaat t nu om een 3BG of een B8? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Yado Geplaatst 22 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2022 1 hour ago, dieseltje said: Gaat t nu om een 3BG of een B8? B8 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 22 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2022 ** verplaatst naar 3G ** 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 23 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 23 juni, 2022 Mijn advies gewoon je huidige B8 houden. Straks mag je na 19:00 uur ook nog maar maximaal 100km/h. Al dat vermogen leuk, maar je kan er binnenkort niet veel meer mee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Yado
Mogeeee
iemand enig ervaring met het stage 3 tuning van JD voor de passat B8 van 150pk ik heb m al laten tunen bij vag en de intake gedoe gedaan .. ik ben van plan om het te doen maar weet het niet zeker ....??
aangepast door YadoLink naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten