Ga naar inhoud
  • 0

Mib3 (passat 2019 facelift)


subdin

Vraag

Beste leden, 

Ik heb in mijn passat de Mib3 console. Ondertussen heb ik begrepen dat deze nog niet te kraken is en de fec codes niet geactiveerd kunnen worden. 

 

Zo heb ik bijvoorbeeld de performance monitor wel in de lijst staan maar is deze niet geactiveerd. 

Aangezien niemand deze kan ontgrendelen via vcds, hoe kan ik dit via de normale route doen? Volkswagen bellen, mailen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb in de mijne een ander systeem geplaatst met groot scherm en deze is wel volledig unlocked. Misschien kan je gewoon een andere untit plaatsen.

20220614_192652.thumb.jpg.2f54724dd7286bfb66ed83038ebb9359.jpg

20220614_193512.thumb.jpg.96ffb64db44287da0666e5ff6cccfddb.jpg

20220611_151022.thumb.jpg.203dc8e16c3dbd18353bedf48425257f.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neen, bij mijn vorige MIB unit had ik het inderdaad standaard aan staan. Maar deze is nu vervangen naar een compleet andere MIB unit en ook een groter (9,2inch) scherm. In die "nieuwe" vervangende unit zijn alle FEC-SWAP codes aanwezig gemaakt, vrijgeschakeld de component bescherming eraf gehaald door @Passat Rdi  . Welk onderdeelnummer heeft jouw unit ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja, had eventueel het in gedachten jouw unit te wisselen met een MIB2.5 unit maar ivm andere manier van communicatie lukt dat dus niet.

weet niet of je actief bent op facebook maar misschien kan je je vraag in deze groep eens lanceren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, subdin zei:

Ze weten niet hoe het moet... 

Hoezo, die kunnen het toch vragen aan VW Duitsland ? Of doe eens een mailtje naar Power performance in Halsteren en stel de vraag daar eens. Volgens mij kunnen hen ook activatie sleutels bekomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 minutes ago, wulfke said:

Hoezo, die kunnen het toch vragen aan VW Duitsland ? Of doe eens een mailtje naar Power performance in Halsteren en stel de vraag daar eens. Volgens mij kunnen hen ook activatie sleutels bekomen. 

Het was een moment waar je bij had moeten zijn denk ik. 

De ene monteur keek de andere aan. Ze wisten nog niet eens hoe ze in de "ontwikkelaars modus" moesten komen. 

Ik zal power performance mailen, dankje wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden