pokie Geplaatst 15 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 Ik ben blij 😁zojuist mn passat weer opgehaald. Hij ligt nu met de "bek" op de grond.(eindelijk) En recentelijk zijn er nw 19 inch velgen onder gekomen. 5
wulfke Geplaatst 15 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 Mooi hoor ! Jaloers op de kleur, zie je heel weinig. Veel te weinig ! Harvard Blue ?
pokie Geplaatst 15 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 Ik denk wel dat het harvard bleu is. Ik kan alleen geen kleurcode vinden in de kofferbak/reserve wiel. Waar zou ik nog meer de kleurcode weg kunnen halen.
tvc15 Geplaatst 15 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 36 minuten geleden, pokie zei: Ik denk wel dat het harvard bleu is. Ik kan alleen geen kleurcode vinden in de kofferbak/reserve wiel. Waar zou ik nog meer de kleurcode weg kunnen halen. Sticker in het serviceboekje?
pokie Geplaatst 15 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 34 minuten geleden, tvc15 zei: Sticker in het serviceboekje? jawel bedankt 1
wulfke Geplaatst 15 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 Yes, LB5J -> Harvard blue 👌🏼🤩 . Heel mooi kleur, net als dat crimson red LD3Y (welke je ook heel weinig ziet)
HansJan Geplaatst 15 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 Zo, dat is echt de bek op het asfalt! Wat heb je eronder geschroefd? Zitten de flappen onder de wielkasten voor er nog onder? Na het verlagen van de mijne met Eibach Pro kit raken die bij elke heuvel/drempel de grond. Denk dat ik ze ga afzagen of wellicht toch verwijderen.
pokie Geplaatst 15 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2022 4 minuten geleden, HansJan zei: Zo, dat is echt de bek op het asfalt! Wat heb je eronder geschroefd? Zitten de flappen onder de wielkasten voor er nog onder? Na het verlagen van de mijne met Eibach Pro kit raken die bij elke heuvel/drempel de grond. Denk dat ik ze ga afzagen of wellicht toch verwijderen. Hij is nu 4cm verlaagd, echter het is R Line die is fabrieks af ook al verlaagd. Dus ik weet niet wat dit tov "gewone" passat betekent. Hij gaat nog wel weer omhoog want als ik mn oprit opdraai loopt ie aan .
HansJan Geplaatst 16 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2022 Loopt de bumper aan of de flappen onder de wielkast? Die zitten namelijk een stuk lager. Scheelt zo'n 5cm.
pokie Geplaatst 16 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2022 Ja die flappen slijten aan,maar dat is niet erg. Hij liep aan in de spatbord bij het opdraaien van de oprit. Vandaag is hij weer iets hoger gezet was toch teveel van het goede.😄
HansJan Geplaatst 16 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2022 Heb je dan een schroefset? Wat zit er eigenlijk onder?
pokie Geplaatst 17 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 juni, 2022 Er zit schroefset van TA technix onder.
Aanbevolen berichten