Ga naar inhoud
  • 0

Lambda sensoren


jroentje

Vraag

Hoi, ik heb een Passat 2.0 fsi met een fout in bank 2 sensor 1. Nu ben ik er achter welke sensor het is. Kan iemand mij helpen aan het artikel nummer. Ik kom er niet uit. Ze hebben het over links en rechts…..  hij is in de foto omcirkeld 

 

alvst bedankt 🙏 

B12C3C27-B1F7-419E-B7CA-C620F8C399B2.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
12 minuten geleden, Vdub zei:

die 262H wordt omgenummerd naar een 262AJ

klopt, maar als je bij de dealer komt hoor je dat vanzelf, ook als je online zoekt. Is ook meteen maar €150 duurder geworden. 

image.thumb.png.78c27119ded27dd7e8456e6f7feb2c48.png

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 14-6-2022 at 11:49, Vdub said:

bestel wel een goed merk anders moet je 2x kopen

Met welk merk heb jij goeie ervaringen Matthijs? Ben meestal voorstander van origineel, maar soms scheelt het belachelijk veel zoals in het geval van lambda sensors.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nu de sensor binnen met code 06F 906 262 AJ of 06F 906 262 H nu heb ik de oude er uit gehaald deze eindigd op J. De stekker past ook niet. Het gaat om de sensor die het meest rechts zit. Alleen het nummer wat er uit komt geeft aan dat het de linkse Sensor is? Kan het kwaad om de sensor te gebruiken of moet ik toch retour sturen en de juiste nummers halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
32 minuten geleden, Harrynak63 zei:

Met welk merk heb jij goeie ervaringen Matthijs? Ben meestal voorstander van origineel, maar soms scheelt het belachelijk veel zoals in het geval van lambda sensors.

Ik heb de mijne van Delphi besteld weet niet of dat goed is maar heb vaker Delphi en dat bevalt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 minuten geleden, jroentje zei:

Ik heb nu de sensor binnen met code 06F 906 262 AJ of 06F 906 262 H nu heb ik de oude er uit gehaald deze eindigd op J. De stekker past ook niet. Het gaat om de sensor die het meest rechts zit. Alleen het nummer wat er uit komt geeft aan dat het de linkse Sensor is? Kan het kwaad om de sensor te gebruiken of moet ik toch retour sturen en de juiste nummers halen?

kijk eens naar de andere nummers, misschien zitten ze op de verkeerde plaats. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, Diver zei:

kijk eens naar de andere nummers, misschien zitten ze op de verkeerde plaats. 

Heb gekeken maar er zit verschil in de lengte van kabels. Dan komt hij niet tot de aansluitstekkers.

Maar in terug te komen op het links rechts verhaal. Het gaat om de sensor aan de t rechterkant (bijrijderszijde) deze zit in een uitlaat bus naar 1 van de 2 katalysators de katalysator van de rechter sensor zit aan de linker kant van de auto ( bestuurderskant) Bedoelen ze in inbouw plek van de sensor hiermee of bedoelen ze de plaats van de katalysator?

Heb de sensor waar het om gaat en de kat omcirkeld deze zitten in 1 buis vanaf het spruitstuk. 

AAC314B9-47AE-40BE-A275-59D871DA951F.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 uren geleden, Diver zei:

Het gaat om nummer 4 op de tekening van het spruitstuk. Cilinder rij 2 sensor 1. G108 staat daar bij jou ook een nummer bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden