Ga naar inhoud

Koplamp laten Polijsten met geen resultaat.


RSRPassat B7

Aanbevolen berichten

Beste leden van de forum. Een vraag van mijn kant en advies. Ik heb op mijn Passat B7 doffe koplampen en deze professioneel laten polijsten. Met geen resultaat, omdat de aanslag aan de binnenkant zit. Dus nu toch maar kijken voor nieuwe koplampen. De auto heeft niet van fabriek af xenon. En vind de koplampen met DRL erin wel erg stoer. Hebben jullie tips voor waar te kijken. En welke jullie misschien in het verleden hebben gekozen en waarom. Valeo heeft standaard koplampen, voor een mooie prijs waar eventueel Led verlichting ingebouwd kan worden. Dit is eventueel ook een optie. Aldaar het aanbod van DRL koplampen van onbekende merken mij laten twijfelen.

De Passat heeft in de mistlampen ook dagrijverlichting. Gaan deze dan gelijk aan met de DRL in de koplamp? 
 

alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, RSRPassat B7 said:

Beste leden van de forum. Een vraag van mijn kant en advies. Ik heb op mijn Passat B7 doffe koplampen en deze professioneel laten polijsten. Met geen resultaat, omdat de aanslag aan de binnenkant zit. Dus nu toch maar kijken voor nieuwe koplampen. De auto heeft niet van fabriek af xenon. En vind de koplampen met DRL erin wel erg stoer. Hebben jullie tips voor waar te kijken. En welke jullie misschien in het verleden hebben gekozen en waarom. Valeo heeft standaard koplampen, voor een mooie prijs waar eventueel Led verlichting ingebouwd kan worden. Dit is eventueel ook een optie. Aldaar het aanbod van DRL koplampen van onbekende merken mij laten twijfelen.

De Passat heeft in de mistlampen ook dagrijverlichting. Gaan deze dan gelijk aan met de DRL in de koplamp? 
 

alvast bedankt 

Je zou aftermarkte koplamen kunnen kopen.

Zoals deze bv: https://www.extreme-carstyling.nl/carparts/2248585-3253.html?gclid=CjwKCAjw14uVBhBEEiwAaufYx1Kp1hTIF1K0204QsHcz5H_K8JgXEAB17KaVRTedofsiw9lBfW7zvRoCYkQQAvD_BwE

 

Originele xenon koplampen voor de B7, zijn er ook.

Alleen dat is niet alleen de kopplampen. dan komt er veel meer bij kijken.

Zoals sproeiers, modules, kabels starters en is niet echt een goedkope oplossing, maar wel de beste.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met name het boordnet zou ook vervangen moeten worden voor OEM xenon, aangezien een aantal cruciale aanpassingen daarin niet mogelijk zijn om zelf te doen.

Bij B7 Xenon zijn alleen de ledjes in de koplampen de DRL, de mistlampen/bochtverlichting brandt dan niet.

Xenon op de B7 is wel heel erg mooi, met die DRL leds geeft het geeft de auto een hele andere look.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nieuwe koplampen met LED monteren. Dat is een stuk eenvoudiger én goedkoper dan de Xenon retrofit. 

Zet je graag op de lijst mocht je interesse hebben in heel goede LED verlichting. 😊

 

aangepast door HansJan
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden