Ga naar inhoud
  • 0

Achterklep gaat niet meer open


Wimh

Vraag

Mijn achterklep krijg ik niet meer open. Ik hoor wel het slot overgaan, met sleutel en als ik de handel kantel, maar ik krijg hem niet los.

Weet iemand hoe dat is op te lossen.

Alvast dank voor de reactie.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Wim,

 

Ik heb dat ook gehad toen ik mijn achteruitrijcamera niet goed had aangesloten. Het slot kreeg toen geen permanente plus meer. Hij ontgrendelde wel, maar ging niet open. Je zou eens kunnen kijken of er niet een zekering kapot is. In elk geval kun je van binnenuit (achterbank plat en kruipen maar, vergeet de zaklamp niet) bij een noodopener, een klepje in het slotgedeelte dat je omhoog moet wippen met een schroevendraaier of zo. Daarachter zit een lipje dat je naar de zijkant moet duwen. Zie:

 

 

aangepast door SteRo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 1-7-2022 at 14:01, Wimh said:

Dank voor je reactie.

 

Ik heb het probleem laten oplossen door de garage. Die heeft een nieuw motortje geplaatst.

Exact wat ik ook gedaan heb toen, maar dan zelf het motortje vervangen. Was nog een leuke klus. Was je veel kwijt voor de herstelling?

Het nieuwe slot maakt wel 2 deukjes in mijn kofferrubber, ondanks hetzelfde onderdeelnummer is het precies toch iets anders qua afmeting. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 26-8-2022 om 14:35, AlterEgo zei:

Exact wat ik ook gedaan heb toen, maar dan zelf het motortje vervangen. Was nog een leuke klus. Was je veel kwijt voor de herstelling?

Het nieuwe slot maakt wel 2 deukjes in mijn kofferrubber, ondanks hetzelfde onderdeelnummer is het precies toch iets anders qua afmeting. Heb jij dat ook?

Ik geloof dat het me iets rond 120 euro heeft gekost. Het probleem dat je schetst herken ik niet. Zal er morgen voor de zekerheid nog een keer naar kijken.

Groet,

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden