Derkjan Geplaatst 19 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 mei, 2022 Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)? Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 19 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 mei, 2022 (aangepast) 45 minuten geleden, Derkjan zei: Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)? Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Mischien handig om te vermelden wat je wil aanpassen, of zelf de info daarvoor opzoeken. 19 mei, 2022 aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 leikew Geplaatst 19 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 mei, 2022 Zover ik weet is hier niemand in Zaltbommel. Ik woon er zelf ook en heb zelf alles geprogrammeerd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 HansJan Geplaatst 19 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 mei, 2022 (aangepast) Chotkan.nl in Tiel is the place to go 👍 19 mei, 2022 aangepast door HansJan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 pe2aab Geplaatst 20 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 mei, 2022 (aangepast) On 19-5-2022 at 12:51, Derkjan said: Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)? Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Chotkan in Tiel https://www.chotkan.nl/vag/ 20 mei, 2022 aangepast door pe2aab Ik zag dat dit antwoord al was gegeven. Viel een reclambanner tussen dus niet doorgescrolld naar verdere reacties ;-) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Derkjan Geplaatst 20 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 mei, 2022 Zover ik weet is hier niemand in Zaltbommel. Ik woon er zelf ook en heb zelf alles geprogrammeerd Heb je daarvoor vagcom/vcds aangeschaft? Of hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Derkjan Geplaatst 24 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 mei, 2022 Chotkan in Tiel https://www.chotkan.nl/vag/Bestaan zij nog? Ik heb een paar dagen geleden gemaild, geen reactie gehad. Beide telefoonnummers worden ook niet opgenomen. Edit: laat maar, later op de dag werd ik teruggebeld. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Derkjan
Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)?
Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten