Ga naar inhoud
  • 0

VW touch climatronic


AJV

Vraag

Ik zou een VW touch climatronic plaatsen in mijn Passat.  Onderdeelnr. 5NA907044AJ
Heeft iemand dit al eens gedaan? Ik ben benieuwd wat er ingeleerd moet worden? 

 

 

87DC2F5B-6AD6-42F7-9620-21A953536D0A.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Iets staat me bij dat het wel zou moeten werken maar dat er een issue was met het clima paneel achteraan dat dit er niet goed mee samen werkt en dat dit ook moet vervangen worden en dat er een extra LIN draad moest getrokken worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 12-5-2022 om 21:56, wulfke zei:

Iets staat me bij dat het wel zou moeten werken maar dat er een issue was met het clima paneel achteraan dat dit er niet goed mee samen werkt en dat dit ook moet vervangen worden en dat er een extra LIN draad moest getrokken worden. 

Klopt

Het probleem is al je een paneel pakt zonder stuurverwarming of zetel ventilatie dan kan je u 3zone niet bedienen en zien op u discover.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 hours ago, AJV said:

Vanavond door @Vdub de climatronic gemonteerd en ingeleerd! Ben er blij mee! Dank voor je hulp Matthijs! 
 

043E193D-EF88-413F-BA2D-2710655977E7.jpeg

Netjesss 👌
Werkt het prettig zo'n touch climatronic?

 

Owwww en was het plug en play...(op het coderen na dan) of moest je inderdaad wat @wulfke al zei een extra draad trekken?

aangepast door Thijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Thijn, klopt wat @wulfkeal,schreef, het was niet nodig om een extra draad trekken.Het is plug, coderen en play.

Ik weet niet wat vdub allemaal gecodeerd heeft, in het begin wat foutcodes, omdat de compressor van de airo niet aangezet werd. Maar hij heeft het opgelost.

Mijn eerste indruk over de werking is prima, maar ik ik heb pas 15 km met de nieuwe climatronic bediening gereden😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, AJV said:

@Thijn, klopt wat @wulfkeal,schreef, het was niet nodig om een extra draad trekken.Het is plug, coderen en play.

Ik weet niet wat vdub allemaal gecodeerd heeft, in het begin wat foutcodes, omdat de compressor van de airo niet aangezet werd. Maar hij heeft het opgelost.

Mijn eerste indruk over de werking is prima, maar ik ik heb pas 15 km met de nieuwe climatronic bediening gereden😀

ziet er in elk geval wel tof uit zo.

en qua werking doelde ik meer op het reageren van de tiptoetsen. 

Maar denk dat ik deze ook maar ga toevoegen aan het "to-do" lijstje 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@thijn, gister nog even met de tiptoetsen geoefend, maar het bevalt me heel erg mee, ik ervaar niet wat sommige autojournalisten melden, dat het niet prettig werkt. En anders kan ik het via het scherm nog regelen. 
Mijn conclusie tot nu, werkt prima, en ik vind het een hele mooie aanvulling in mijn interieur.

 

C67A2C43-0E88-46A5-BD50-41D6F09C7E7A.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
55 minutes ago, AJV said:

@thijn, gister nog even met de tiptoetsen geoefend, maar het bevalt me heel erg mee, ik ervaar niet wat sommige autojournalisten melden, dat het niet prettig werkt. En anders kan ik het via het scherm nog regelen. 
Mijn conclusie tot nu, werkt prima, en ik vind het een hele mooie aanvulling in mijn interieur.

 

C67A2C43-0E88-46A5-BD50-41D6F09C7E7A.jpeg

Super tof dit.

Waar had je deze climatronic vandaan? als ik vragen mag?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 uren geleden, Thijn zei:

Thx,

 

Ik heb er ook maar ene besteld, alsmede het afdek frame.

Ben benieuwd wanneer het binnen is. 

👌

Super, hopelijk snel binnen, en dan zien we de foto's wel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 hours ago, AJV said:

Super, en nu snel inbouwen! 

Het afdek frampje nog nie binnen nie 😇

Ennnn ben er nog niet achter wat er allemaal gecodeerd moet worden...

 

Kan nog niks op het worldwideweb vinden.

Kan natuurlijk mijn huidige clima uitlezen, kijken wat er aan en uit staat.

Maar is dat voldoende😇

 

Ik zal eens horen aan @Vdub wat hij gecodeerd heb.@vdub

@Vdub Kan jij mij misschien vertellen wat je allemaal hebt moeten coderen?

aangepast door Thijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 30-6-2022 om 06:59, Thijn zei:

Het afdek frampje nog nie binnen nie 😇

Ennnn ben er nog niet achter wat er allemaal gecodeerd moet worden...

 

Kan nog niks op het worldwideweb vinden.

Kan natuurlijk mijn huidige clima uitlezen, kijken wat er aan en uit staat.

Maar is dat voldoende😇

 

Ik zal eens horen aan @Vdub wat hij gecodeerd heb.@vdub

@Vdub Kan jij mij misschien vertellen wat je allemaal hebt moeten coderen?

ik heb gewoon de coding van de oude overgenomen, let wel, je moet ook de compressor-run-in doen, zodra je wisselt van paneel doet je airco het NIET meer.

Zodra de compressor-run-in voltooid is werkt je airco weer, OOK even gauw je oude terugzetten heeft geen zin, ook daar moet je de run-in weer doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden