ferre Geplaatst 12 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 12 mei, 2022 (aangepast) Weet iemand waarom mijn auto de branden druk niet vindt? Alles is gecodeerd heb gisteren 45min met de wagen gereden ma die vindt de sensoren niet. 12 mei, 2022 aangepast door ferre 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2022 (aangepast) Dat zou kunnen. waar komt de antenne vandaan. 13 mei, 2022 aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2022 Op 12-5-2022 om 08:41, ferre zei: Ja klopt, ik denk dat de antenne al gebruikt is er staan verschillende banden maten in. 5Q0 907 273 B En 5Q0 907 275B kan de antenne bereiken met obdeleven daar zie ik ook vier fouten staan van de sensoren ma kan niets aan pasen volgens ETKA zijn beide 433MHz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2022 (aangepast) Je code lijkt ook te kloppen, dit komt uit een GTE met TPMS Address 65: Tire Pressure (J502) Labels: 3AA-907-273.clb Part No SW: 5Q0 907 273 B HW: 5Q0 907 273 Component: RDKBERU30 H04 0009 Serial number: 40000000029218 ASAM Dataset: EV_RDKBERU30 006001 ROD: EV_RDKBERU30_006_VW48.rod VCID: 346696ED9FB7F5EA09-8060 No fault code found. 13 mei, 2022 aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 13 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2022 1 uur terug, Diver zei: Dat zou kunnen. waar komt de antenne vandaan. Van eBay Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 Bij mij duurde het ook even voordat het werkte, en uiteindelijk bleek dat er iets niet helemaal goed gecodeerd was. Uit mijn hoofd weet ik niet meer wat er niet goed was. Maar toen alles eenmaal goed stond werkte het ook direct. En sindsdien veel plezier van gehad. Je houdt toch je banden iets beter op spanning als je ziet dat de spanning iets is afgenomen. En een band die langzaam leegloopt heb je dus veel eerder in de gaten. Dus goed voor het verbruik en de veiligheid. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 25 minuten geleden, bm-er zei: Bij mij duurde het ook even voordat het werkte, en uiteindelijk bleek dat er iets niet helemaal goed gecodeerd was. Uit mijn hoofd weet ik niet meer wat er niet goed was. Maar toen alles eenmaal goed stond werkte het ook direct. En sindsdien veel plezier van gehad. Je houdt toch je banden iets beter op spanning als je ziet dat de spanning iets is afgenomen. En een band die langzaam leegloopt heb je dus veel eerder in de gaten. Dus goed voor het verbruik en de veiligheid. Heb je toevallig nog een log, Dan kan dat nog even door gespit worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 14 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 23 minuten geleden, bm-er zei: Bij mij duurde het ook even voordat het werkte, en uiteindelijk bleek dat er iets niet helemaal goed gecodeerd was. Uit mijn hoofd weet ik niet meer wat er niet goed was. Maar toen alles eenmaal goed stond werkte het ook direct. En sindsdien veel plezier van gehad. Je houdt toch je banden iets beter op spanning als je ziet dat de spanning iets is afgenomen. En een band die langzaam leegloopt heb je dus veel eerder in de gaten. Dus goed voor het verbruik en de veiligheid. Klopt, maar ik weet niet wat er fout gecodeerd sta heb alles al 10keer na gezien maar geen fout te vinden. heb ook al contact met de verkoper van de antenne, en die beweert dat wij de antenne heeft getest voor hij die heeft opgestuurd. zit nu met de handen in het haar te denken aan wat het kan liggen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 En de fout nogmaals resetten gaat ook niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 14 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 3 minuten geleden, Diver zei: En de fout nogmaals resetten gaat ook niet De fout reset ik allemaal al1 die van de bandenspanning control kan ik niet verwijderen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 Dat zier er uit als of je rechter voor sensor het niet doet, of zie ik dit nu verkeerd. Kan je die C105131 fout niet opzoeken op de site van OBD11 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 14 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 (aangepast) 10 minuten geleden, Diver zei: Dat zier er uit als of je rechter voor sensor het niet doet, of zie ik dit nu verkeerd. Kan je die C105131 fout niet opzoeken op de site van OBD11 Die fout heb ik op ale 4 sensoren heb de sensoren laten testen bij de bande man en die zijn in orde geven ale 4 goede signaal door. is daar mee dat ik denk aan de antenne om dat die geen van de vier sensoren vindt. maar de verkoper beweert dat hij die heeft getest voor dat hij die heeft opgestuurd. dus nu weet ik het ook even niet meer 14 mei, 2022 aangepast door ferre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 (aangepast) Met VCDS kan je via advanced measuring kijken of de antenne de sensoren effectief niet kan zien. In een ander topic vond ik ook iemand die het contact moest aanzetten en die de banden eens deels moest leeg laten om de sensoren een soort van "wake up" te geven. In mijn 3C heb ik destijds het B7 systeem ingebouwd en dat werkte ook direct na een paar meter rijden. Bij mijn B8 na een bandenwissel ofzo ziet hij ook de wielen na een paar meter rijden.. Ivm de aansluiting van de antenne. Heb je zelf een kabelset gemaakt of heb je die ergens vandaan gehaald ? 14 mei, 2022 aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 14 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 (aangepast) 22 minuten geleden, wulfke zei: Met VCDS kan je via advanced measuring kijken of de antenne de sensoren effectief niet kan zien. In een ander topic vond ik ook iemand die het contact moest aanzetten en die de banden eens deels moest leeg laten om de sensoren een soort van "wake up" te geven. In mijn 3C heb ik destijds het B7 systeem ingebouwd en dat werkte ook direct na een paar meter rijden. Bij mijn B8 na een bandenwissel ofzo ziet hij ook de wielen na een paar meter rijden.. Ivm de aansluiting van de antenne. Heb je zelf een kabelset gemaakt of heb je die ergens vandaan gehaald ? Vcds heb ik niet meer tot mijn beschikking. de kabel set heb ik van het internet gehaald denk dat de kabel wel in orde is om dat ik de bande maten in de discover pro kan zien Kan het ook niet resetten in de disco er pro? 14 mei, 2022 aangepast door ferre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 7 minuten geleden, ferre zei: Vcds heb ik niet meer tot mijn beschikking. de kabel set heb ik van het internet gehaald denk dat de kabel wel in orde is om dat ik de bande maten in de discover pro kan zien Kan het ook niet resetten in de disco er pro? Ok. Toevallig een foto van hoe de stekker was aangesloten. In bepaalde topics vond ik dat in de stekker de can high en low was gewisseld. Waar heb je de plus van de antenne op aangesloten ? Constante plus of geschakelde plus ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 14 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 3 uren geleden, wulfke zei: Ok. Toevallig een foto van hoe de stekker was aangesloten. In bepaalde topics vond ik dat in de stekker de can high en low was gewisseld. Waar heb je de plus van de antenne op aangesloten ? Constante plus of geschakelde plus ? De voeding heb ik gepakt van de radars van de side assist, geschakelde plus. Ik heb ook de can hai en can low van de radars genomen steker 1 bruin/oranje 2 wite geschakelde plus 3 paars/ oranje 4bruin - Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 (aangepast) De antenne krijgt normaal voeding van SC7 en dat is een constante plus ipv een geschakelde plus wat op de side assist komt. Heb je pin 1 oranje/bruin verbonden met oranje/bruin van de side assist ? En pin 3 oranje/paars verbonden met oranje/grijs van de side assist ? 14 mei, 2022 aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 @wulfke hoe kan je zien wanneer het een constante plus is Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 14 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 45 minuten geleden, wulfke zei: De antenne krijgt normaal voeding van SC7 en dat is een constante plus ipv een geschakelde plus wat op de side assist komt. Heb je pin 1 oranje/bruin verbonden met oranje/bruin van de side assist ? En pin 3 oranje/paars verbonden met oranje/grijs van de side assist ? Ja klopt heb ze zo aan gesloten. Denk je dat het probleem is dat die op geschakelde plus aan gesloten is? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 14 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2022 8 minuten geleden, Diver zei: @wulfke hoe kan je zien wanneer het een constante plus is Door in de schema's te kijken 4 minuten geleden, ferre zei: Ja klopt heb ze zo aan gesloten. Denk je dat het probleem is dat die op geschakelde plus aan gesloten is? Geen idee maar dit is toch een afwijking met hoe het origineel is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 15 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2022 11 uren geleden, wulfke zei: Door in de schema's te kijken Geen idee maar dit is toch een afwijking met hoe het origineel is. Vandaag de det antenne aan gesloten op constante plus, maar geen verschil. Heb nog altijd de zelfde fout Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2022 (aangepast) Dan zou je toch haast zeggen dat het aan de codering of antenne ligt, aan gezien de ventielen uitleesbaar waren door de banden firma. 15 mei, 2022 aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 15 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2022 17 minuten geleden, Diver zei: Dan zou je toch haast zeggen dat het aan de codering of antenne ligt, aan gezien de ventielen uitleesbaar waren door de banden firma. De codering heb ik door gestuurd naar @Rainesh en die zegt dat die goed is. volgens Peter @wulfke zou met vcds kunnen zien dat de antenne de sensoren kan zien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rainesh Geplaatst 15 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2022 Ik zou bijna zeggen dat dataset dat erin zit niet de juiste zijn. Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 15 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2022 Sowieso lijkt de afbeelding welke hij weergeeft op het DM scherm meer op dit van een Tiguan dan dit van een Passat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 15 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2022 18 minuten geleden, wulfke zei: Sowieso lijkt de afbeelding welke hij weergeeft op het DM scherm meer op dit van een Tiguan dan dit van een Passat @wulfke het is ook een tiguan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
ferre
Weet iemand waarom mijn auto de branden druk niet vindt?
Alles is gecodeerd heb gisteren 45min met de wagen gereden ma die vindt de sensoren niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
40
21
14
7
Popular Days
16 mei
19
12 mei
16
15 mei
15
14 mei
15
Top Posters For This Question
ferre 40 posts
Diver 21 posts
wulfke 14 posts
Thijn 7 posts
Popular Days
16 mei 2022
19 posts
12 mei 2022
16 posts
15 mei 2022
15 posts
14 mei 2022
15 posts
Popular Posts
ferre
Vandaag de nieuwe antenne aangekregen en direct installeert in de auto, en na 5min rijden kwam de bandenspanning er op
ferre
Weet iemand waarom mijn auto de branden druk niet vindt? Alles is gecodeerd heb gisteren 45min met de wagen gereden ma die vindt de sensoren niet.
wulfke
Dus je hebt achteraf sensoren in de wielen geplaatst en achteraf de antenne geplaatst. Is de antenne nieuw of is het een gebruikte antenne? De antenne is te bereiken en kan je uitlezen ? Welke type wi
Posted Images
88 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten