Ga naar inhoud

recall vw gte 93n4


bert111

Aanbevolen berichten

binnen enkele weken moet mijn auto binnen ( passat variant gte -2019 ) voor het onderhoud van 45000 km.

ik had ergens gelezen dat er een recall was voor autos van 2019 tot 2022 , waar die van mij dus ook onder valt ,

de code is 93n4

nu vroeg ik mij af , buiten de recall en onderhoud ( olie + filters denk ik ? ) of er nog andere dingen moeten gebeuren zoals DSG ???

de reden dat ik dat vraag is omdat ik verleden week met de gte  vertrokken ben van bij mij thuis , electrisch dat is in het begin ) en enkele kms verder op een rond punt

is de motor opgestart en ineens gingen de toeren naar omhoog maar er gebeurde niets , een geluk dat net na het rond punt de mogelijkheid was om mij opzij te zetten ,

ik dacht dat ik ergens aangeweest was of zo maar dat was niet het geval , wat geroerd met de versnellingsbak en terug kunnen vertrekken , tot nu heb ik het niet meer 

gehad , maar dat is wel even schrikken ... iemand dit ook reeds gehad ???

aangepast door bert111
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • bert111 changed the title to recall vw gte 93n4

Dit is wat ik mag verwachten eind van de maand als hij binnen gaat  :-)

 

Ons serviceteam zal volgende controles uitvoeren:
- Terugroepactie : ( 20DC ) S-Fuel line replacement
- Terugroepactie : ( 93N4 ) A-Isolatiemat
- Klein onderhoud

 

dus  is het niet 1 maar 2 recalls   lol

 

en ja , ik ga het zeker vermelden ... momenteel is het bij de 1keer gebleven maar het einde van de maand is nog ver , kan het nog alle weken/dagen krijgen,

wat ik niet hoop ...

aangepast door bert111
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden