Ga naar inhoud
  • 0

ACC Radar flashen


Heatsink

Vraag

Wellicht vraag ik naar de bekende weg maar ik vraag me af of een ACC radar van b.v. een Touareg 2007 te flashen is naar een 3C0 of 3AA versie. Al dan niet door de EEPROM rechtsreeks te schrijven. De behuizing is namelijk hetzelfde, enkel het onderdeelnummer wijkt af. Uiteraard begrijp ik dat de hardware intern kan afwijken. 

Ook zou ik graag willen weten of Frontassist een hardware- of softwarematige optie is. Ofwel, kan een radar origineel zonder frontassist geflashed worden naar een versie mét Frontassist?

Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Deze is nu: 7L6907567

Ik merk op dat de 3C0, 3AA en in dit geval de 7L6, maar ook de 3D0907567L/M van de Phaeton allemaal eindigen op *907567 en allemaal radars zijn van het merk TRW met modelnummer AC20 met allemaal dezelfde behuizing.

Ook zie ik dat er 3 verschillende HW nummers worden gebruikt en wel HW030, HW031 en HW036

Mijn vermoeden is dat het HW nummer betrekking heeft op wel/geen Frontassist? Waarbij ik vermoed dat de HW030 geen en de HW31 en HW36 wel Frontassist hebben?

aangepast door Heatsink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan zal hij naar 3AA of 3C0 te flashen zijn. Zelf heb ik een 3AA versie HW36 die ik in eerste instantie terug geflashed had naar 3C0 en later weer naar 3AA heb geflashed.
Dus grote kans dat de 7L6 ook t falshen is naar 3C0 of 3AA.

Alleen wel de aanmerking op eigen risico. ;-) 

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heel erg bedankt voor de informatie! Mocht ik mijn hand kunnen leggen op de 7L6907567, dan zal ik eens proberen te flashen en terug koppelen :-)

@dieseltje Is het bekend waar de HW030, HW031 en HW036 versies voor staan? 

Ik zag dat de 3W0907567B (Bently radar) zelfs HW041 heeft

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aanvulling per PB gestuurd

en aanvulling

8T3 Cruise control: Adaptive Cruise Control and cruise control system
8T5 Cruise control: Distance control plus cruise control (commonly referred to as with front assist and/or follow to stop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden