Ga naar inhoud

Nieuwe accu


Mario_B7

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal, mijn huidige accu moet vervangen worden en ik heb al een vervanger met precies dezelfde specificaties, en nu heb ik al van allerlei dingen gelezen over het inleren ivm startstop en bepaalde codes maar ik weet niet zeker wat nu het verstandigst is om te doen.

Mijn huidige accu is ook een agm accu maar die is nog geen 4 jaar oud en was net vervangen toen ik de auto kocht, nou heb ik het vermoeden dat die accu instellingen niet goed staan voor een agm accu door de korte levensduur van deze accu, dus voor het plaatsen van mijn nieuwe accu wil ik eigenlijk zeker weten dat alle instellingen goed staan zeg maar. Hoe kan ik dit het beste (laten) doen, en is er iemand in de regio noord holland die hiermee zou kunnen en willen helpen? 67614f58538072ce2b12ac2e2429ab67.jpg

 

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@diver Ja dat had ik begrepen ,maar het schijnt ook zo te zijn dat het ook de laadcurve voor de accu regeld en weet dus niet zeker of de auto standaard al een agm accu had

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mario_B7 zei:

@diver Ja dat had ik begrepen ,maar het schijnt ook zo te zijn dat het ook de laadcurve voor de accu regeld en weet dus niet zeker of de auto standaard al een agm accu had

Sent from my SM-A525F using Tapatalk
 

wat is je vin nummer, dan kan ik even in etka kijken voor je. mag ook via pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus wat ik hieruit begrijp is dat de auto dus standaard met een efb accu is afgeleverd. Een agm accu moet qua laden geen probleem zijn lees ik op de website van varta, en daar wordt zelfs aangeraden om te upgraden van efb naar agm als je wat accesoires hebt draaien in rust

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden