Ga naar inhoud

model achter klep


lampie44

Aanbevolen berichten

goede dag

is er iemand die kan zeggen waar je aan kan zien of  ik een oude of nieuw model achter klep heb

het gaat om een passat b6 18-10-2006 in verband mat het in bouwen van een achteruit rij camera

ik weet dat het bij een oud model een hoop werk is

ik heb wel parkeersensors voor en achter er op zitten die werken en als ik hem in ze achter uit zet  wordt het scherm van de radio zwart met 2 strepen rood/geel en groen

 

ik hoop dat iemand me verderkanhelepen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Diver zei:

Dat heeft toch niks met de camera te maken, of zit ik er zo naast dan. 

Camera en handgreep zijn toch 1 geheel ? Bij de eerste versie kleppen zijn handgreep en nummerplaatverlichting 1 geheel. Dus die moet er vantussen gehaald worden om de camera te kunnen plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, wulfke zei:

Camera en handgreep zijn toch 1 geheel ? Bij de eerste versie kleppen zijn handgreep en nummerplaatverlichting 1 geheel. Dus die moet er vantussen gehaald worden om de camera te kunnen plaatsen..

Klopt sorry, ik had de ombouw pas gedaan na dat de klep onder coulance was gewisseld.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de leeftijd 2006 denk dat er nog een achterklep met smalle greep is gemonteerd, is de klep nog onder garantie vervangen door roestproblemen destijds dan is er een klep gemonteerd met brede handgreep waar de camera in kan. Er zitten dan ook meteen 2 schroefdraadgaten aan de scharnieren om motoren achterklepbediening te bevestigen. Ik weet dat Jaap destijds in een oud type klep alles heeft uitgevijld..

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Diver zei:

bedankt voor de pdf alleen dat is voor een met een koffer klep, en dat dit gaat me iets te ver om in te bouwen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Willem nunspeet zei:

Gezien de leeftijd 2006 denk dat er nog een achterklep met smalle greep is gemonteerd, is de klep nog onder garantie vervangen door roestproblemen destijds dan is er een klep gemonteerd met brede handgreep waar de camera in kan. Er zitten dan ook meteen 2 schroefdraadgaten aan de scharnieren om motoren achterklepbediening te bevestigen. Ik weet dat Jaap destijds in een oud type klep alles heeft uitgevijld..

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
 

bedankt ik ga morgen even kijken of het een breede of een smalle klink heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, lampie44 zei:

bedankt voor de pdf alleen dat is voor een met een koffer klep, en dat dit gaat me iets te ver om in te bouwen

 

Wat bedoel jij dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Diver zei:

Wat bedoel jij dan

 

Zojuist, Diver zei:

Wat bedoel jij dan

ik dacht dat het een plug en play was, om dat het scherm van mijn radio wel reageert als ik hem in ze achter uit zet, zit er standaard bekabeling voor de camera als er al achter parkeersensors op zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, lampie44 zei:

 

ik dacht dat het een plug en play was, om dat het scherm van mijn radio wel reageert als ik hem in ze achter uit zet, zit er standaard bekabeling voor de camera als er al achter parkeersensors op zitten?

Wat denk je zelf, als je naar de pdf heb gekeken. jij denkt zeker dat VW je zit te matsen he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, lampie44 zei:

had ik wel op gehoopt

 

Dan heb je nog te weinig op het forum gezeten. VW is niet van de cadeautjes. nu zie je ook eens dat er best veel werk in een mod gaat zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, lampie44 zei:

dat gaat mij kwa handigheid en durf te ver

Zo dacht ik er in het begin ook over. Gewoon goed voorwerk doen, en goed inlezen voor je begint, en met kleine mods beginnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel van die units te koop die het kentekenplaat lampje vervangt waar dan ook een camera in verwerkt is. Maar ook dan moet er bedrading getrokken worden. Maar dat vraagt ook handigheid en durf dus ook hier einde verhaal dan..net als alle andere aanpassingen.. niet zomaar een vinkje zetten en klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, lampie44 zei:

had was mooi geweest als ik die camera bij de klink had kunnen monteren want die heb ik al liggen

Dan nog, met een gemonteerde camera ben je nog niks. Had je ook nog altijd bedrading moeten trekken van in de klep tot aan de radio. En zo te lezen dus ook niet voor jou weggelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden