Ga naar inhoud
  • 0

Dimmende spiegel rechts


Patrickje85

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
19 uren geleden, Patrickje85 zei:

Goedemiddag,

Ik kom van een A4 B8, die had beide kanten de spiegels dimmend.
Nu viel me op dat de Passat alleen links heeft, iemand wel eens gekeken of rechts voorbereid is, of moet ik dan 2 draden gaan trekken vanaf de binnenspiegel?

Bedankt!

Ik heb die optie gedaan bij mijn B7, er was niks voorbereid. dus alles zelf doen, van af de binnenspiegel tot de buitenspiegel. hier mijn how to.

Zo hier even een kleine toelichting voor het plaatsen van de bekabeling voor de dimmende buitenspiegel werkende te krijgen.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 minuten geleden, Patrickje85 zei:

Bedankt!

Had de stille hoop (omdat links al dimmend is) dat rechts misschien al voorbereid zou zijn, maar helaas

Leuk klusje om zelf te doen, was alleen lastig om een dimmend rechter glas te vinden, nieuw zijn ze schrikbarend duur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, Diver zei:

Leuk klusje om zelf te doen, was alleen lastig om een dimmend rechter glas te vinden, nieuw zijn ze schrikbarend duur. 

Ja heb het bij de A4 links en rechts aangelegd, deuren zelf waren al voorbereid en kocht complete spiegels (retrofit elec inklapbaar) en die waren ook al voorbereid.

Kwam de glazen nu bij BM tegen voor €75,- per stuk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks Jan maar voor deze keer ga ik passen. Heb het op de 3C gedaan destijds maar ik sta niet echt meer te springen om de extra draden in de spiegel kabelboom te trekken want daar kroop redelijk veel tijd in. Ook wetende dat de kabelboom van de spiegel bij mij redelijk vol zit gezien deze alles erop hebben zitten (met uitzondering van de 2 draden rechts voor dat dimmend glas).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 minuten geleden, wulfke zei:

Thanks Jan maar voor deze keer ga ik passen. Heb het op de 3C gedaan destijds maar ik sta niet echt meer te springen om de extra draden in de spiegel kabelboom te trekken want daar kroop redelijk veel tijd in. Ook wetende dat de kabelboom van de spiegel bij mij redelijk vol zit gezien deze alles erop hebben zitten (met uitzondering van de 2 draden rechts voor dat dimmend glas).

@wulfke je zou ook niet meer zoveel doen aan de auto, je weet maar nooit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor zover ik kan zien in de schema's is er niks voorbereid. Maar het principe blijft hetzelfde. Bedrading komt uit de stekker van de binnenspiegel/hemelverlichting T8/4 en T8/5 gaan naar de deurstekker T29/18 en T29/19 zo naar de deurmodule J386 stekker T20/8 en T20/17. Dimmend glas komt op de deurmodule op stekker T16/2 en T16/6.

Ipv naar de binnenspiegel bedrading te trekken is het misschien makkelijker om via de linker deurstekker te trekken naar de rechter deurstekker ipv achter de hemelbekleding te moeten trekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, wulfke zei:

Voor zover ik kan zien in de schema's is er niks voorbereid. Maar het principe blijft hetzelfde. Bedrading komt uit de stekker van de binnenspiegel/hemelverlichting T8/4 en T8/5 gaan naar de deurstekker T29/18 en T29/19 zo naar de deurmodule J386 stekker T20/8 en T20/17. Dimmend glas komt op de deurmodule op stekker T16/2 en T16/6.

Ipv naar de binnenspiegel bedrading te trekken is het misschien makkelijker om via de linker deurstekker te trekken naar de rechter deurstekker ipv achter de hemelbekleding te moeten trekken. 

Kijk dat bedoel ik nu, je twijfelt he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, Diver zei:

Kijk dat bedoel ik nu, je twijfelt he. 

Haha, wie weet. Ik moet de bijrijdersdeur toch nog openmaken voor de RGB ambiente verlichting en het bijtrekken van bedrading hiervoor. Wie weet trek ik er ineens 2 extra mee voor "je weet maar nooit" 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden