Ga naar inhoud
  • 0

Remlicht schakelaar


Gerardk

Vraag

Goedemorgen,

Mijn schoonzoon had de remlichtschakelaar defect . Daar blijken twee soorten in te zijn .Er zit standaard de zwarte in en er is een wit/blauwe. Schakelaar besteld , ontvangen maar niet de zwarte ,de witte past gewoon en remlicht doet het weer, alleen cruise control niet .Is dit toeval en is de schakelaar van de cruise control ook defect of ligt dit aan de remlichtschakelaar.

De melding was 16955/P0571 

aangepast door Gerardk
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
16 minutes ago, Gerardk said:

Goedemorgen,

Mijn schoonzoon had de remlichtschakelaar defect . Daar blijken twee soorten in te zijn .Er zit standaard de zwarte in en er is een wit/blauwe. Schakelaar besteld , ontvangen maar niet de zwarte ,de witte past gewoon en remlicht doet het weer, alleen cruise control niet .Is dit toeval en is de schakelaar van de cruise control ook defect of ligt dit aan de remlichtschakelaar.

De melding was 16955/P0571 

Had je na het vervangen van de schakelaar ook de auto uitgelezen en gereset?

Zekeringen nagelopen? En brandde er een lampje op t dashboard terwijl de schakelaar defect was?

aangepast door JimyB
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 minutes ago, JimyB said:

Had je na het vervangen van de schakelaar ook de auto uitgelezen en gereset?

Zekeringen nagelopen? En brandde er een lampje op t dashboard terwijl de schakelaar defect was?

Het lampje van de cruise control brand wel, ik heb de foutenmeling gereset

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 minutes ago, Gerardk said:

Het lampje van de cruise control brand wel, ik heb de foutenmeling gereset

Misschien even de accu eraf voor een uurtje, dan is alle stroom eraf. Kijken of dat misschien uitkomst bied. Anders ben ik bang dat het verder zoeken word richting de hendel of module (na '99 zat ie volgens mij in de ecu?)

Even doorgespit hier, misschien is dit hetzelfde probleem?

 

 

aangepast door JimyB
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden