Ga naar inhoud
  • 0

5x knipperlicht


subdin

Vraag

Beste mensen, 

Ik hoop dat iemand me kan helpen.. 

Een tijdje geleden heb ik mijn b9 laten coderen voor zover dat kan bij dit nieuwere model. 

Eén van de coderingen was het 5x knipperen. 

Het valt me op dat dit soms werkt en soms nadat ik de auto heb weggezet en weer ga rijden dan werkt het ineens niet meer en knippert het slechts weer drie keer. 

 

Iemand een idee hoe dit kan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
2 hours ago, wulfke said:

Kan ik je geen antwoord op geven. Gebruik je steeds dezelfde sleutel om de wagen te starten ?

Wat zegt diegene die het geprogrammeerd heeft hierover ?

Ja ik gebruik altijd dezelfde sleutel inderdaad. Ook gewoon als hoofd gebruiker herkend. De overige instellingen blijven wel zoals meebrandende achterverlichting en dsg instelling echter knipperlichten niet. Diegene die het had gedaan zegt dat ik nog een keer langs kan komen, hij weet het ook niet. 

 

@StefanT die man heeft het inderdaad via zo een kleine "dongle" en zijn telefoon gedaan. Volgens mij is dat obdeleven. In ieder geval niet met een laptop zoals ik gewend bij Peter bijvoorbeeld of Rainesh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ah, als je er op google naar zoekt in het Engels, dan ben je volgens mij niet de enige. Ook Golf en zelfs Audi en Skoda lijken af en toe hier last van te hebben. Mogelijke oplossing zou kunnen zijn: 

"On my 2017 Golf R, I needed to perform a factory reset on the "Lights" settings. Now my blinker flashes 5 times. :)"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
6 minutes ago, StefanT said:

Ah, als je er op google naar zoekt in het Engels, dan ben je volgens mij niet de enige. Ook Golf en zelfs Audi en Skoda lijken af en toe hier last van te hebben. Mogelijke oplossing zou kunnen zijn: 

"On my 2017 Golf R, I needed to perform a factory reset on the "Lights" settings. Now my blinker flashes 5 times. :)"

Hmm ok.. Hoe doe ik de factory reset op alleen op mijn verlichting dan? 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, subdin zei:

Hmm ok.. Hoe doe ik de factory reset op alleen op mijn verlichting dan? 🤣

Via het dm/dp scherm ga je naar car, daar rechts onderaan naar het tandwiel voor het menu settings te bereiken. Dan in die lijst  naar beneden scrollen tot "fabrieksinstellingen". Aanklikken en dan kom je in de lijst van welke onderdelen je naar basis kan zetten. Hier dan verlichting kiezen. Uiteraard dien je erna in de settings in de rubriek verlichting dan alles terug naar wens te zetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
19 minutes ago, wulfke said:

Via het dm/dp scherm ga je naar car, daar rechts onderaan naar het tandwiel voor het menu settings te bereiken. Dan in die lijst  naar beneden scrollen tot "fabrieksinstellingen". Aanklikken en dan kom je in de lijst van welke onderdelen je naar basis kan zetten. Hier dan verlichting kiezen. Uiteraard dien je erna in de settings in de rubriek verlichting dan alles terug naar wens te zetten.

 

Helaas werkt dat niet op de b9. 

Onder instellingen voor de auto - - >(rechtsonder tandwiel) is er geen fabriek instellingen reset. 

Het enige waar ik fabriek instellingen kan herstellen is in het hoofdmenu. Dit is dan inclusief gebruikers etc.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, subdin zei:

Helaas werkt dat niet op de b9. 

Onder instellingen voor de auto - - >(rechtsonder tandwiel) is er geen fabriek instellingen reset. 

Het enige waar ik fabriek instellingen kan herstellen is in het hoofdmenu. Dit is dan inclusief gebruikers etc.. 

Dat heb je dan met een prototype auto die nog niet in productie is 🤪 (B9 bestaat nog niet - is de facelift of B8.5) .

Maare, dan doe je die reset eens, heb je wel even wat meer werk om alles te overlopen en terug goed te zetten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
6 hours ago, wulfke said:

Dat heb je dan met een prototype auto die nog niet in productie is 🤪 (B9 bestaat nog niet - is de facelift of B8.5) .

Maare, dan doe je die reset eens, heb je wel even wat meer werk om alles te overlopen en terug goed te zetten. 

 

Eigenlijk is het inderdaad gewoon een slechte keuze geweest haha.. 

Ga ik met de fabriek instellingen reset niet alle overige coderingen eruit halen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, subdin zei:

Ga ik met de fabriek instellingen reset niet alle overige coderingen eruit halen? 

Dat ga jij ons weten te vertellen nadat je dit hebt uitgevoerd 😛 , maar ik vermoed van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 7-3-2022 om 14:50, subdin zei:

Beste mensen, 

Ik hoop dat iemand me kan helpen.. 

Een tijdje geleden heb ik mijn b9 laten coderen voor zover dat kan bij dit nieuwere model. 

Eén van de coderingen was het 5x knipperen. 

Het valt me op dat dit soms werkt en soms nadat ik de auto heb weggezet en weer ga rijden dan werkt het ineens niet meer en knippert het slechts weer drie keer. 

 

Iemand een idee hoe dit kan? 

Is dit ook te coderen voor een B6 passat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden