Ga naar inhoud
  • 0

CD speler in B8 icm MIB-3 multimedia systeem?


WillV

Vraag

Beste forumleden

Sinds kort ben ik in het bezit van een Passat GTE uit 2020 met het MIB-3 multimedia systeem. In het handschoenkastje waar in voorgaande modellen (in ieder geval mijn VW Golf7 Variant) een CD speler had zitten en een 2-tal SD slots, zit nu de 'centrale computer' voor het hele media gebeuren en aansturing van het display waarschijnlijk.

Mijn vraag is of er iemand al eens een CD speler/CD wisselaar in een vergelijkbare situatie heeft ingebouwd/laten inbouwen?

Ik zou graag mijn honderden CD's rechtstreeks willen afspelen zonder die eerst over te moeten zetten op een USB-C stick.

Bedankt voor het lezen en hopende op een (positieve) reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
12 minuten geleden, WillV zei:

Beste forumleden

Sinds kort ben ik in het bezit van een Passat GTE uit 2020 met het MIB-3 multimedia systeem. In het handschoenkastje waar in voorgaande modellen (in ieder geval mijn VW Golf7 Variant) een CD speler had zitten en een 2-tal SD slots, zit nu de 'centrale computer' voor het hele media gebeuren en aansturing van het display waarschijnlijk.

Mijn vraag is of er iemand al eens een CD speler/CD wisselaar in een vergelijkbare situatie heeft ingebouwd/laten inbouwen?

Ik zou graag mijn honderden CD's rechtstreeks willen afspelen zonder die eerst over te moeten zetten op een USB-C stick.

Bedankt voor het lezen en hopende op een (positieve) reactie

tijd voor spotify?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gewoon op een Windows pc met optisch loopwerk alles rippen naar flac (dat is verliesvrij). Dat kan gewoon standaard met Windows Media Player. Hij neemt dan gelijk ook Cover Art mee, en dan heb je kwaliteit, looks en gemak in één keer geregeld.

Grote Micro SD kaartjes of usb sticks kosten niets meer tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden