Ga naar inhoud

Passat B7 met 360 ops/pdc/pla


Diver

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

zo gisteren weer even wat aan de mod gewerkt tussen de vakantie en het werk in. heb de bedrading van de voor sensors getrokken naar de module onder het dashboard, en de module even in de auto gehangen. die gaf 2 fouten aan, en dat waren de 2 voor sensors die er nog niet in zitten, dus dat klopte, de rest was storing`s vrij dus dat was wel lekker. Heb de luchtfilter kast en de hele accu bak met grondplaat en al uit gebouwd om een goede toegang te hebben. dus rest mij alleen nog de laatste stap en dat is de voor bumper er af en de sensors met houders plaatsen en elektrisch aan sluiten. de pijlen op de foto`s geven de positie aan van de doorvoer en de stekker van de sensors. 

2022-03-26 09.31.56.jpg

2022-03-26 09.32.00.jpg

 

2022-03-26 09.32.06.jpg

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het was mooi weer maar met een koude wind, toch maar begonnen aan de laatste stap, de voor bumper. Gelukkig heb ik geen fouten in de bedrading, en werkt het zo als het zou moeten. alleen nog even oefenen hoe het parkeren nu precies in zn werk gaat. 

 

2022-04-02 08.55.14.jpg

2022-04-02 08.58.57.jpg

2022-04-02 11.06.57.jpg

2022-04-02 11.12.18.jpg

2022-04-02 11.32.50.jpg

2022-04-02 12.50.00.jpg

2022-04-02 13.39.57.jpg

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, MarVelous zei:

Vraagje, als jij hem in zijn achteruit zet heb je dan gelijk de 360 graden view op je display?

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 

In de teller of op de de RNS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had jij geen achteruitrijcamera ? Zie namelijk geen splitscreen met zowel camerabeeld als OPS beeld. 

Ook het automatisch inparkeren is even oefenen en je mag niet te dicht langsheen bij de ingeparkeerde wagens staan om te starten of je komt alsnog tegen de stoeprand aan. 

Maar lekker bezig hoor !!

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, wulfke zei:

Had jij geen achteruitrijcamera ? Zie namelijk geen splitscreen met zowel camerabeeld als OPS beeld. 

Ook het automatisch inparkeren is even oefenen en je mag niet te dicht bij de ingeparkeerde wagens staan of je komt alsnog tegen de stoeprand aan. 

Maar lekker bezig hoor !!

Ja klopt, met achteruit rijden een split screen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het promo filmpje klop al niet van in het begin 🙈 . Bij het zoeken van een parkeerplaats moet je al de richting wijzer aanzetten om het systeem te laten weten langs welke kant je een parkeerplaats zoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, wulfke zei:

Het promo filmpje klop al niet van in het begin 🙈 . Bij het zoeken van een parkeerplaats moet je al de richting wijzer aanzetten om het systeem te laten weten langs welke kant je een parkeerplaats zoekt.

Was van mijn kant meer om te laten zien hoe het systeem werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, MarVelous zei:

Vraagje, als jij hem in zijn achteruit zet heb je dan gelijk de 360 graden view op je display?

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 

@MarVelous  De zijsensoren gaan uit wanneer er een deur opengaat, en weer terug aan wanneer je begint te rijden. Mogelijk heb je dat ondervonden...

Je zal zien dat wanneer je aangereden komt en stopt deze wel aan zijn, wanneer je instapt en vertrekt niet.

Deze info heb ik van @dreke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarVelous  De zijsensoren gaan uit wanneer er een deur opengaat, en weer terug aan wanneer je begint te rijden. Mogelijk heb je dat ondervonden...
Je zal zien dat wanneer je aangereden komt en stopt deze wel aan zijn, wanneer je instapt en vertrekt niet.
Deze info heb ik van @dreke
Nee niet helemaal. Ik bedoel meer als ik in de geparkeerde auto instappen achteruit weg rij ik de eerste paar seconden alleen de sensoren voor en achter zie op de rns en een paar tellen later komen de zijsensoren erbij waardoor je 360 pdc hebt. Dus ik heb niet gelijk de 360 pdc overzicht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk


Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, MarVelous zei:

Nee niet helemaal. Ik bedoel meer als ik in de geparkeerde auto instappen achteruit weg rij ik de eerste paar seconden alleen de sensoren voor en achter zie op de rns en een paar tellen later komen de zijsensoren erbij waardoor je 360 pdc hebt. Dus ik heb niet gelijk de 360 pdc overzicht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk

 

Dat staat er toch, je deur is open geweest, en dan moet het systeem bij schakelen en dat duurt even dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @BARRY_TDI daar is hij dan, er zouden best wat foutjes instaan, perfect is het nooit, maar heb mn best gedaan. En natuurlijk voor degenen die willen weten hoeveel werk het is geweest. Gelukkig werkte het in 1 keer en zat er dus geen fout in de bedrading. 

How to PLA 2.0.pdf

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Diver zei:

Nou @BARRY_TDI daar is hij dan, er zouden best wat foutjes instaan, perfect is het nooit, maar heb mn best gedaan. En natuurlijk voor degenen die willen weten hoeveel werk het is geweest. Gelukkig werkte het in 1 keer en zat er dus geen fout in de bedrading. 

How to PLA 2.0.pdf 7 MB · 0 downloads

Petje af en respect voor de How To Jan @Diver

Heb het net vluchtig bekeken maar door de vele foto's is er bijna geen tekst nodig. Netjes en mooi gemaakt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden