Wimh Geplaatst 25 januari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 25 januari, 2022 Dag, Sinds vandaag start mijn Discover pro navigatie wel op en functioneert ook maar het scherm boven het vuur blijft hangen in 'zoeken naar kaarten' . Systeem al eens opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Heeft iemand een idee? Alvast dank voor de reactie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 26 januari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2022 Accupolen even loshalen schijnt te werken. @BARRY_TDI Zou u dit kunnen verplaatsen naar 3G, bij voorbaat dank. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Wimh Geplaatst 26 januari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2022 Dank, ik ga het proberen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Wimh Geplaatst 26 januari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2022 (aangepast) 2 uren geleden, Ozzy zei: Zou u dit kunnen verplaatsen naar 3G, bij voorbaat dank. Heb ik gedaan maar kunt u me uitleggen waar 3 G voor staat? 26 januari, 2022 aangepast door Wimh Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 7700 Geplaatst 26 januari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2022 3G is het type Passat dat je rijdt, het geeft de generatie aan. Zo is er ook B5, B6 (=3C ook), B7, B8. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Wimh Geplaatst 26 januari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2022 Is een Passat uit 2015 dan een 3G? Helder. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 7700 Geplaatst 26 januari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2022 Ja, en dat is dan ook een B8 (om het verwarrend te houden). 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 26 januari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2022 5 uren geleden, Ozzy zei: Accupolen even loshalen schijnt te werken. @BARRY_TDI Zou u dit kunnen verplaatsen naar 3G, bij voorbaat dank. **Verplaatst naar ICE** Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Wimh
Dag,
Sinds vandaag start mijn Discover pro navigatie wel op en functioneert ook maar het scherm boven het vuur blijft hangen in 'zoeken naar kaarten' .
Systeem al eens opnieuw opgestart maar dat helpt niet.
Heeft iemand een idee?
Alvast dank voor de reactie.
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten