Ga naar inhoud
  • 0

Toevoeging Z00, Z01 etc. achter onderdeelnummer


Heatsink

Vraag

Ik zou graag eens willen weten wat de toevoeging Z00, Z01 of Z4W etc. betekend achter het onderdeelnummer van elektrische onderdelen. 

Zelf denk ik dat deze de verzameling PR-codes vertegenwoordigd maar dat zou betekenen dat wanneer in de gateway of BCM een extra optie aan of uitgezet wordt, de Z-code gelijk komt te vervallen. Wie maakt me wijzer! 😀

Als voorbeeld bij een gateway:

image.png.450e9b249ac38b2ff457971d0b594de0.png

Maar ook bij een BCM:

image.png.65e3e24dbf8cfee916cb1299a1c81b52.png

aangepast door Heatsink
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik zou graag eens willen weten wat de toevoeging Z00, Z01 of Z4W etc. betekend achter het onderdeelnummer van elektrische onderdelen. 
Zelf denk ik dat deze de verzameling PR-codes vertegenwoordigd maar dat zou betekenen dat wanneer in de gateway of BCM een extra optie aan of uitgezet wordt, de Z-code gelijk komt te vervallen. Wie maakt me wijzer! 
Als voorbeeld bij een gateway:
image.png.450e9b249ac38b2ff457971d0b594de0.png
Maar ook bij een BCM:
image.png.65e3e24dbf8cfee916cb1299a1c81b52.png
Kan ik voor je opzoeken in ETKA eind VD week zit nu in België

via tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat zou fijn zijn. Ikzelf heb de betekenis niet kunnen vinden in ETKA. Deze Zxx codes worden, zover ik heb kunnen vinden, niet besproken. Enkel vermeld zoals in bovenstaande screenshots.

aangepast door Heatsink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat zou fijn zijn. Ikzelf heb de betekenis niet kunnen vinden in ETKA. Deze Zxx codes worden, zover ik heb kunnen vinden, niet besproken. Enkel vermeld zoals in bovenstaande screenshots.
Sls je in etka op het onderdeel nummer klikt krijg je de bon met prijs als het goed is. Links onder in op de bon xie je dan 2 of 3 rechthoeken met een symbooltje er in. Meen dat als je op de meest linkse klikt je dan de codes krijgt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dus als ik het goed begrijp, staat in dit geval de Z3L welke achter de 3AA937087R staat vermeld, gelijk aan de opties/mogelijkheden (PR-codes) welke in deze lijst vermeld staan?

En dus b.v. de Z4L heeft een andere lijst (meer/minder/andere) mogelijkheden/PR-codes? 

image.png.0e7df17a44f0fd94a678d67f2f6997a5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden