Ga naar inhoud
  • 0

Uitlaat sierstukken passat B8


luiebas

Vraag

Ik heb een Highline onderlip gekocht voor mijn achterbumper. Deze heeft uitsparingen voor uitlaat sierstukken net zoals de R-line. Alleen is hij nog helemaal kaal zoal je kunt zien op de foto. Ik moet dus nog hebben:

uitlaat sierstukken (en houders)

Chromen strips

hitteschild

reflectoren.

Nu heb ik deze bumper gevonden

https://www.bm-parts.nl/onderdeel/166593/achterbumper-vw-passat-b8-variant-alltrack-lc9a-6x-pdc?filter=afeyJ0IjoiYiIsInAiOjEsInN1YiI6MTE2LCJjYXQiOjAsImNhciI6MTExLCJzIjoiIn0=

Weet iemand of ik al deze onderdelen van een Allroad bumper over kan zetten op een Highline onderlip? Het gaat dus alleen om de bovengenoemde onderdelen, de variant bumper heb ik niet nodig.

WhatsApp Image 2022-01-21 at 10.19.51.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De "uitlaat" inlegstukken zullen misschien wel passen. De chroom strips zo te zien niet, ook zijn deze mat chroom. De reflectoren passen mogelijks ook. Ivm de uitlaatstukken zijn ze er in 2 uitvoeringen. Ofwel echte sierstukken ofwel gewoon de "fake" sierdelen maar deze zijn gewoon dicht en de uitlaatbuis van de uitlaat komt onder de wagen uit.

Op ebay staat een kit maar daar is de prijs ook naar, Ebay kit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
22 hours ago, wulfke said:

De "uitlaat" inlegstukken zullen misschien wel passen. De chroom strips zo te zien niet, ook zijn deze mat chroom. De reflectoren passen mogelijks ook. Ivm de uitlaatstukken zijn ze er in 2 uitvoeringen. Ofwel echte sierstukken ofwel gewoon de "fake" sierdelen maar deze zijn gewoon dicht en de uitlaatbuis van de uitlaat komt onder de wagen uit.

Op ebay staat een kit maar daar is de prijs ook naar, Ebay kit

Welke van de 2 zitten normaal onder een R-line ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
15 minuten geleden, luiebas zei:

Welke van de 2 zitten normaal onder een R-line ?

Dat is afhankelijk van welke uitvoering je hebt vermoed ik, de bezine versie zal volgens mij de fake stukken hebben. De Diesel uitvoering kan de echte sierstukken hebben. 

Ik heb destijds deze met de "fake" stukken geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, wulfke zei:

Dat is afhankelijk van welke uitvoering je hebt vermoed ik, de bezine versie zal volgens mij de fake stukken hebben. De Diesel uitvoering kan de echte sierstukken hebben. 

Ik heb destijds deze met de "fake" stukken geplaatst

Ik heb een 2.0 TDI R-line en die zijn ook dicht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, jaap zei:

Ik heb een 2.0 TDI R-line en die zijn ook dicht.

Ok, ik wist het niet zeker, daarom dat ik erbij zette "de dieseluitvoering kan de echte sierstukken hebben". De uitvoering met de "fake" sierstukken kom je wel het meeste tegen.

Edit*

Blijkbaar bij de BiTurbo wel open sierstukken

https://polatenpolat.nl/product/vw-passat-3g-b8-variant-bi-turbo-achterbumper-3g9807421 

 

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
19 uren geleden, wulfke zei:

Ok, ik wist het niet zeker, daarom dat ik erbij zette "de dieseluitvoering kan de echte sierstukken hebben". De uitvoering met de "fake" sierstukken kom je wel het meeste tegen.

Edit*

Blijkbaar bij de BiTurbo wel open sierstukken

https://polatenpolat.nl/product/vw-passat-3g-b8-variant-bi-turbo-achterbumper-3g9807421 

 

heb een biturbo, maar ook gesloten sierstukken. 

Zit ook maar enkel links een uitlaat. 

Ben benieuwd welk model de open sierstukken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 minuten geleden, wulfke zei:

Dan weet ik het ook niet. Hier bij mijn TSI wel een uitlaat links en rechts. Zie de open sierstukken maar zeldzaam voorbij komen.

Alleen de 2.0 TSI 280pk is ermee geleverd naar mijn weten. Dat is eenmaal een motorisering die je niet vaak tegenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 23-1-2022 at 14:49, Ozzy said:

Alleen de 2.0 TSI 280pk is ermee geleverd naar mijn weten. Dat is eenmaal een motorisering die je niet vaak tegenkomt.

Dat is wel bijzonder. Ik heb deze uitvoering echter wel met dichte sier stukken. 

Ik heb mijn uitlaat gemodificeerd voor een sportiever geluid en ik wilde de uitlaat doortrekken door de sier stukken. 

De uitlaatboer zei beter van niet omdat de sierstukken niet bestand zijn tegen de hitte en kunnen gaan krullen. De standaard sierstukken zijn geen echt chroom of alu maar kunststof in chroom gespoten... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De dichte sierstukken zou ik ook niet openmaken en gebruiken als uitlaatstuk, die gaat inderdaad smelten. De bumper met de echte sierstukken hebben dus echte metalen sierstukken door de bumper zitten.

732514765_VW-Passat-B8-Limo-R-Line-Stostange-Stofnger-Stodmpfer.thumb.jpg.fe3d03c166525bbea864e07d344d2997.jpg

 

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, subdin zei:

Dat is wel bijzonder. Ik heb deze uitvoering echter wel met dichte sier stukken. 

Ik heb mijn uitlaat gemodificeerd voor een sportiever geluid en ik wilde de uitlaat doortrekken door de sier stukken. 

De uitlaatboer zei beter van niet omdat de sierstukken niet bestand zijn tegen de hitte en kunnen gaan krullen. De standaard sierstukken zijn geen echt chroom of alu maar kunststof in chroom gespoten... 

Jij hebt een B8.5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden