Ga naar inhoud
  • 0

Luidsprekers Passat 3BG


PietPassat

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je andere speakers wil plaatsen moet je altijd nieuwe speakerringen plaatsen. Dus de originele die met popnagels vastzitten uitboren en vervangende ringen plaatsen. En dan kan je pas andere 16.5cm speakers plaatsen. En welke dat kunnen zijn is puur afhankelijk wat je ervoor kwijt wil. Ik had bv Audio System R series 90w compo set met scheidings filter in alle deuren aangestuurd door een Audio System versterker R series 4x 90w. Super geluid. Mooie duliepe bass en hoge tonen. En dat is weer afhankelijk wat voor radio je erin heb hangen. Ik had met een Pioneer dubbeldin mooiste geluid. Daarvoor heb ik een habbie dabbie android toestel gehad dat was echt slecht en ik was begonnen met een clone ooit via groupbuy m.d.a. Alle , dat was wel wat beter maar met een Pioneer was het echt top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor je reactie👍ik heb gewoon een simpele autoradio van pioneer. Wil de originele luidsprekers vervangen omdat rechts 'kraakt'. Zat zelf aan max. 100 euro te denken en wil zonder versterkers o.i.d., dus gewoon de originele bekabeling gebruiken.

aangepast door PietPassat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 minutes ago, PietPassat said:

Bedankt voor je reactie👍ik heb gewoon een simpele autoradio van pioneer. Wil de originele luidsprekers vervangen omdat rechts 'kraakt'. Zat zelf aan max. 100 euro te denken en wil zonder versterkers o.i.d., dus gewoon de originele bekabeling gebruiken.

Orginele base speakers voor de passat kun je bij de dealer voor 25 perstuk bemachtigen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden