Ga naar inhoud
  • 0

Houder koplamp defect


R058

Vraag

De vrouw des huizes is ooit bij een groot autoketen langs geweest om een lampje te vervangen H7. Nou dat was dus niet snel fit.

Daarna binnen no time weer de koplamp defect en naar eigen garage gegaan. Deze viel het op dat bij het vast draaien/klikken hij heel los zat.

Vandaag wederom lamp linksvoor defect. Weer naar eigen garage, en krijgen hem maar niet strak vast. Bij een beetje aanraken raakt hij weer los. Spiegel erbij etc, maar het lukt niet.

Beide hebben geen idee wat er loos is, het lijkt lam. Ik heb er foto's van gemaakt maar is niets geks te zien. Nu geeft de garage aan, koplamp geheel te vervangen. Hebben jullie tips?

Ik heb dus geen idee of het aan het metalen deel zit van de koplamp zelf. (foto 2) of aan de kunstofhouder waar de lamp zelf in komt.

Als ik kijk naar een nieuwe koplamp unit, lijkt daar niet zo'n kunstofhouder bij te zitten zie bijvoorbeeld: https://www.euautoonderdelen.nl/deel/valeo/1066149

 

 

IMG_20220112_173115.jpg

IMG_20220112_173559.jpg

aangepast door R058
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
12 hours ago, Vinniepilon said:

Het is makkelijk als je het type erbij zet of anders plaatst bij onder het model van de Passat ipv algemeen topic verlichting. 

Excuses daar had hij beter geplaatst kunnen worden.

Ik heb even contact met de vw dealer gehad. En heb eerst artikel: 3C0941109 voor iets van 8 euro besteld. Hij vermoed dat het veertje wat verbogen of afgebroken is, waardoor het niet goed meer klemt. Ik krijg hem morgen binnen. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 hours ago, wulfke said:

Als het zo op de wagen niet wil lukken zou ik eens de bumper eraf halen, koplamp eruit en eens binnen in de huiskamer eens rustig kijken wat er fout loopt.

Is mij net wat teveel werk, en heb hier weinig vertrouwen in om dat zelf te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 minuten geleden, R058 zei:

Is mij net wat teveel werk, en heb hier weinig vertrouwen in om dat zelf te doen.

Geen probleem, heb geen idee wat het klusvermogen is van ieder forumlid. Zou een optie kunnen geweest zijn. En wie weet is het opgelost met het onderdeel welke u in bestelling hebt staan. Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden