Ga naar inhoud
  • 0

1.8t awt g60 vliegwiel


Dennisvanbeek

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
8 hours ago, marijnensam said:

Zou normale koppeling behouden, tenzij je 400 pk draaide, alles daaronder is prima te doen met 2 massa vliegwiel, stukje comfort is lekker en 2 massa vliegwiel dempt trillingen naar de bak , dus minder slijtage aan de tandwielen en lagers

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
 

Oke dank je wel voor je reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb bij een A4 die ik aan het opnieuw opbouwen ben voor een klant een vervang-set zonder 2massa vliegwiel gemonteerd.

Ik ben ook bezig met een downpipe met 200 cells sportkat te maken voor deze (lengte) 1.8T omdat de kat los zat in de behuizing, als ik die van de week gelast heb zal ik wel een foto posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 hours ago, Vdub said:

ik heb bij een A4 die ik aan het opnieuw opbouwen ben voor een klant een vervang-set zonder 2massa vliegwiel gemonteerd.

Ik ben ook bezig met een downpipe met 200 cells sportkat te maken voor deze (lengte) 1.8T omdat de kat los zat in de behuizing, als ik die van de week gelast heb zal ik wel een foto posten.

Ben benieuwd heb je die 200cell gewoon ergens los besteld? Het is ook vrij moeilijk leuke bescheiden einddempers te vinden voor een passat ik heb zown onderlip met een knikje en pdc en aan de binnenkant ervan zit de uitname voor de eindpijpjes al die moet je er alleen even zelf uit snijden maar om daar uit te komen moet je een rare knik maken vanuit je einddemper want die zit zegmaar iets meer naar het midden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden