Ga naar inhoud
  • 0

Passat GTE klepje in grill sluit en opent niet goed


Agepagelage

Vraag

Het klepje in de grill van mijn Passat GTE sluit en opent niet meer goed. Waarschijnlijk is het dat gene wat ik heb omcirkeld in de foto wat ervoor zorgt. Iemand die weet of dit te vervangen is in de grill van de Passat GTE en of er een onderdeelnummer op het onderseel staat? Of zou ik een compleet nieuwe grill moeten plaatsen?

749A5004-1804-4FA2-A5C6-C703D54E2042.jpeg

11895E76-4A2E-4FBF-8798-3340E9ACB639.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
9 minuten geleden, Agepagelage zei:

Is het de 5GE 810 773 B?

Is ook het kunstof alleen van het klepje te koop?

Ja dat klopt, dat is de laatste uitvoering. Op het plaatje van @wulfke staan de onderdelen die los te koop zijn, dus als nr 10 het klepje is, is dit los te koop. 

image.thumb.png.92d271b10e6005f03e64f906071f30ad.png

image.thumb.png.5b3cbc5da93a6c7fdecee84c023e4599.png

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nr. 10 is 'klep voor bagagekuip' (aldus screenshot)? Bij mij ontgrendeld ie (ook 2016 model) ie soms ook niet...moet ook aan 't werk ermee dus. Welk van de 2 (9 of 10) heb ik dan nodig en waar kun je die bestellen?

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is hetzelfde onderdeel/partnummer als de vergrendeling van de tankklep aan de zijkant.
Wacht niet te lang met vervangen, want het kan snel erger worden en dan kan je niet meer tanken/opladen.
Been there, done it.
Hoi bm-er, hetzelfde onderdeel is welk onderdeelnummer, waar te bestellen?

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Onderdeelnummers staan hier toch vermeld ?
Hoi Wulfke, onderdeelnummers heb ik gezien, uitleg gelezen; het is mij echter niet duidelijk of ik 5GE810773 of 5GE810773 B nodig heb - de laatste als ik het goed begrijp omdat mijn Passat ook van 2016 is. Onderdeel 13 lijkt me niet nodig omdat klepje immers (soms) alleen niet van het slot komt.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Even topic door lezen. Plaatje staat een paar berichten terug, goede morgen.
Hoi Diver, onderdeelnummers heb ik gezien, uitleg gelezen; het is mij echter niet duidelijk of ik 5GE810773 of 5GE810773 B nodig heb - de laatste als ik het goed begrijp omdat mijn Passat ook van 2016 is. Onderdeel 13 lijkt me niet nodig omdat klepje immers (soms) alleen niet van het slot komt.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi Wulfke, onderdeelnummers heb ik gezien, uitleg gelezen; het is mij echter niet duidelijk of ik 5GE810773 of 5GE810773 B nodig heb - de laatste als ik het goed begrijp omdat mijn Passat ook van 2016 is. Onderdeel 13 lijkt me niet nodig omdat klepje immers (soms) alleen niet van het slot komt.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Waar kun je deze onderdelen het beste online bestellen? Mooie dag verder!

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi Diver, onderdeelnummers heb ik gezien, uitleg gelezen; het is mij echter niet duidelijk of ik 5GE810773 of 5GE810773 B nodig heb - de laatste als ik het goed begrijp omdat mijn Passat ook van 2016 is. Onderdeel 13 lijkt me niet nodig omdat klepje immers (soms) alleen niet van het slot komt.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Waar kun je deze onderdelen het beste online bestellen? Mooie dag verder!

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die rare onderdeelnummers zijn zo specifiek dat het makkelijk zoeken wordt. Zo heb ik ook mijn cockpit gevonden: Gewoon een google alert instellen op het typenummer en je krijgt vanzelf een mailtje als ergens ter wereld het onderdeel nieuw wordt aangeboden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hem destijds gewoon nieuw bij de dealer gehaald. Hiervoor ga je geen gebruikt onderdeel zoeken, het is kennelijk toch een onderdeel wat slijt. Zo krijg je gelijk ook de laatste revisie, als die er is, ook wel handig in dit geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden