De laatste tijd loopt mijn accu steeds leeg naar een paar dagen stilstand. Ik heb de lekstroom gemeten en deze is meestal meer dan 800 -900 mA, maar ik heb ook wel meting waarbij de stroommeting naar 7 m, als de auto volledig is gesloten (en vergrendeld)t. Door het trekken van de zekeringen , 1 voor 1 , heb ik het probleem nog niet kunnen lokaliseren.
Als ik de auto niet op slot met met de centrale deurvergrendeling blijft de rest stroom rond de 900mA, veel te veel dus. Als ik de auto wel op slot zet met de centrale deurvergrendeling dan gaat deze meestal naar de 250mA, en een enkele keer naar 7mA.
waar zou ik nog naar kunnen kijken, heeft iemand tips ??
Vraag
essel
De laatste tijd loopt mijn accu steeds leeg naar een paar dagen stilstand. Ik heb de lekstroom gemeten en deze is meestal meer dan 800 -900 mA, maar ik heb ook wel meting waarbij de stroommeting naar 7 m, als de auto volledig is gesloten (en vergrendeld)t. Door het trekken van de zekeringen , 1 voor 1 , heb ik het probleem nog niet kunnen lokaliseren.
Als ik de auto niet op slot met met de centrale deurvergrendeling blijft de rest stroom rond de 900mA, veel te veel dus. Als ik de auto wel op slot zet met de centrale deurvergrendeling dan gaat deze meestal naar de 250mA, en een enkele keer naar 7mA.
waar zou ik nog naar kunnen kijken, heeft iemand tips ??
Link naar reactie
Delen op andere sites
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten