Ga naar inhoud

Remklauwen


subdin

Aanbevolen berichten

Beste mensen, 

Ik zou hier graag een inventarisatie willen maken in verband met een styling vraag. 

Mijn passat is moonstone grey met de standaard 19" velgen geleverd (de R line edition uitvoering). De velgen vind ik persoonlijk erg mooi staan met de overige zwarte accenten. 

Ik ben echter aan het twijfelen om mijn remklauwen een likje verf te geven. Ik wil ze niet te opvallend maar iets wat mooi en sporty eruit ziet. Hebben jullie tips of eventueel foto's zodat ik een goed beeld heb wat leuk zou staan? 

Foto van mijn auto bijgevoegd ter illustratie. 

20211004_154304.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een mooie Passat! Deze uitvoering werd gebruikt in meerdere artikelen van het Duitse Auto, Motor und Sport bij de introductie van de facelift in 2019, bijvoorbeeld:

https://www.auto-motor-und-sport.de/fahrbericht/das-fahrwerk-des-passat/

+1 voor @BlackPassat trouwens: bij deze decente kleurstelling (geen bling-bling chrome en verder alles zwart/grijs), zou ik de remklauwen gewoon grijs houden.

VW-Passat-R-Line-Edition-Exterieur-169FullWidthArticleGalleryOverlay-abe75e1-1605409.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jouw auto dus uiteindelijk doe je ermee wat je zelf wil en wat je zelf mooi vindt 😉

Ik rij een GTE en die heeft standaard al blauwe remklauwen en dat vind ik wel leuk staan, zeker omdat het een geheel vormt met de andere blauwe accenten. @wulfkeheeft ze fluogroen. Niet mijn smaak maar wel een manier om een unieke auto te creëren die niemand anders heeft. Dus zoals ik al zei: doe je ding, al spuit je ze paars, roze of oranje, het enige wat wij kunnen doen is een mening hebben, maar of die ertoe doet... 🙃

aangepast door Freggel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties allen. 

Het idee was zeer zeker niet om iets al te opvallend te doen. Eigenlijk iets wat een beetje meer opvalt dan het huidige. 

Ik dacht zelf in de richting van zwart en dan R line remklauw sticker. 

Wat vinden jullie daarvan? 

Natuurlijk gaat het erom wat je zelf mooi vindt maar goede ideeën zijn altijd welkom. 

 

Screenshot_20211229-225405_Chrome.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden