Ga naar inhoud
  • 0

Passat 3BG 2.8 slaat niet meer aan


IHC966

Vraag

Auto 2 weken geleden weggezet. Helaas gaat de motor wel rond maar wil niet aanslaan. Bij het uitlezen geen storingen. Ruik wel wat benzine maar of dat voldoende is om te starten? Kan ik bij het vervangen van het spatbord linksvoor wat geraakt hebben waardoor de brandstofpomp niet werkt? Is de pomp door te meten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
9 minuten geleden, IHC966 zei:

Het ook al gelezen van een VR5. Toch maar eens goed luisteren of die aan gaat met het op contact zetten of gaan deze ook al aan als de bestuurders deur open gaat? 

Bij een diesel niet wat ik weet. De polo 6n2 van dochterlief gaat idd wel de pomp aanslaan bij openen bestuurders portier. Bij mijn 6n benzine niet en bij de polo diesel ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
18 minuten geleden, Vdub zei:

Ik zou geen rare startdingen proberen, injectie moet gewoon aan slaan, even de het pompdeksel eraf en een klap op de pomp geven

Vanmiddag wel de hand op het zwarte deksel gehouden, heb het idee dat de pomp inderdaad niet aan gaat. Heb ook geen geluid gehoord. Morgen maar eens de boel doormeten of die wel stroom krijgt. Dan de hamer maar erbij pakken. Hoe kan die dan vastzitten, ouderdom en slijtage?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden