Ga naar inhoud
  • 0

Passat 3BG 2.8 slaat niet meer aan

Vraag

Geplaatst

Auto 2 weken geleden weggezet. Helaas gaat de motor wel rond maar wil niet aanslaan. Bij het uitlezen geen storingen. Ruik wel wat benzine maar of dat voldoende is om te starten? Kan ik bij het vervangen van het spatbord linksvoor wat geraakt hebben waardoor de brandstofpomp niet werkt? Is de pomp door te meten?

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Enige wat ik weet is dat de brandstofpomp bij dit model wel eens wil overlijden. Volgens mij moet je hem even horen als je contact maakt.

• 0
Geplaatst

Het ook al gelezen van een VR5. Toch maar eens goed luisteren of die aan gaat met het op contact zetten of gaan deze ook al aan als de bestuurders deur open gaat? 

• 0
Geplaatst
9 minuten geleden, IHC966 zei:

Het ook al gelezen van een VR5. Toch maar eens goed luisteren of die aan gaat met het op contact zetten of gaan deze ook al aan als de bestuurders deur open gaat? 

Bij een diesel niet wat ik weet. De polo 6n2 van dochterlief gaat idd wel de pomp aanslaan bij openen bestuurders portier. Bij mijn 6n benzine niet en bij de polo diesel ook niet

• 0
Geplaatst

Dat zou kunnen, maar dan zou die wel een keer aan moeten gaan lopen. Het lijkt soms of die wie gaan lopen maar slaat meteen weer af. Zal morgen eens naar de pomp kijken of die nog doet. Normaal gesproken loopt die meteen, nooit problemen.

• 0
Geplaatst
Op 24-12-2021 om 20:17, Vinniepilon zei:

Niet verzopen Harry? Laatste keer misschien kort laten draaien. 

Is dat makkelijk op te lossen of gewoon een bougie eruit halen en kijken of die nat is?

• 0
Geplaatst

Ik zou geen rare startdingen proberen, injectie moet gewoon aan slaan, even de het pompdeksel eraf en een klap op de pomp geven

• 0
Geplaatst
18 minuten geleden, Vdub zei:

Ik zou geen rare startdingen proberen, injectie moet gewoon aan slaan, even de het pompdeksel eraf en een klap op de pomp geven

Vanmiddag wel de hand op het zwarte deksel gehouden, heb het idee dat de pomp inderdaad niet aan gaat. Heb ook geen geluid gehoord. Morgen maar eens de boel doormeten of die wel stroom krijgt. Dan de hamer maar erbij pakken. Hoe kan die dan vastzitten, ouderdom en slijtage?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden