Ga naar inhoud
  • 0

Gen 3 probleem


Mark Huisman

Vraag

Had een gen 3 kachelbediening besteld en zou moeten werken op de passat volgens de verkoper maar zie al dat het niet meer met schroeven vast gaat maar met plastic clips en hij doet het ook niet, hij gaat elke keer aan en uit en de temperatuur aanduiding doet het helemaal niet 

heb ik nu de verkeerde of is die kapot ??? Heb nu gen 2 dus kwa aansluiting zou het goed moeten zijn

5G1907044AB

 

7E603BF9-2191-4F1D-BA32-5CD119007BB1.jpeg

A8258C0C-382B-4737-A39D-D234BEFACD33.jpeg

257EAAC3-5DA2-4C89-BB59-8BFB750C4FE3.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

je hebt een Golf7 versie en die werkt niet. 
nummer moet met 3AA of 3AD beginnen

3AA is origineel europese versie
3AD komt via aliexpress

5G is Golf 7 en ook Passat B8 zo te lezen op t net

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, dieseltje said:

je hebt een Golf7 versie en die werkt niet. 
nummer moet met 3AA of 3AD beginnen

3AA is origineel europese versie
3AD komt via aliexpress

5G is Golf 7 en ook Passat B8 zo te lezen op t net

Thanks ik was er al bang voor dat het de verkeerde was dus gaat weer op marktplaats haha

heb nu gen 2 erin zitten en hij verliest elke keer de basis instellingen en blijft de klep dicht van de kachel en moet ik de auto opnieuw starten en doet die het weer heel apart en dacht ga meteen voor gen 3 maar goed dit was geen slimme aankoop 😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
24 minutes ago, dieseltje said:

heb je met of zonder stoel verwarming?
en heeft je wagen origineel de Gen 2? Geheugen probleem lijkt alsof hij niet goed aangesloten zit.
 

Ik had gen1 origineel en heb de kabels veranderd zoals beschreven op het forum en heb met stoelverwarming maar is achteraf ook bijgevoegd met een kufatec kabel, had ook het stroomdraad veranderd en dat werkt ook wel want als ik weer start onthoud die die instellingen wel namelijk maar de instellingen van de kleppen niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden