Ga naar inhoud
  • 0

Vreemd geluid bij het bedienen van de afslandsbediening


essel

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je zou de auto op slot kunnen doen en deze daarna genoeg bewegen voor het alarm zodat dit afgaat. Als dat net zo beroerd klinkt weet je wat het is 🙂

Ik had het al bij de ruiten krabben vorige week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 minuten geleden, 7700 zei:

Dat is dan eerder de sirene van het alarm in de rechter wielkast voor, toch?

Normaal wel maar ik zie "een kastje" op de zijkant van de batterij welke er niet OEM uit ziet. Ook is het geluid daar sterker dan in de andere delen van het motorcompartiment. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, wulfke zei:

Normaal wel maar ik zie "een kastje" op de zijkant van de batterij welke er niet OEM uit ziet. Ook is het geluid daar sterker dan in de andere delen van het motorcompartiment. 

Ik was aan het luisteren tijdens een presentatie van wat anders, dus ik heb de richting niet echt meegekregen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat kastje (idd geen OEM) is een marterverklikker. Het geluid komt hier niet uit, maar de claxon zou een optie kunnen zijn. Ik zal eens proberen deze los te nemen en kijken of het geluid er dan nog is.

Een inbraak alarm zit er bij mijn weten niet op ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is inderdaad de claxon. Ik vraag mij af waarom deze dat geluid maakt bij het bedienen van de afstandsbediening. Wat ik nu wel een paar heb gehad is dat de accu leeg was, nadat ik de auto een tijdje (2 dagen) niet heb gebruikt waarbij de deuren niet op slot waren.. Zou hier verband tussen kunnen zijn ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan instellen dat de wagen een terugmelding geeft bij het vergrendelen en ontgrendelen van de wagen. Dit kan je aan of uitzetten met VCDS. De wagen is uitgerust met 2 claxons, hoogtonige en laagtonige. Bij een oem alarm heb je ook nog de sirene boven het rechter voorwiel. Bij het aanzetten van geluid bij ver en ontgrendelen met een oem alarmsysteem zal hij de sirene gebruiken. Mogelijks zonder alarm gaat hij een claxon gebruiken. Zou kunnen dat 1 van de 2 claxons het bijna aan het begeven is en hierdoor zo een belabberd geluid geeft. Of je zet de optie van geluid bij ver en ontgrendelen uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden