Ga naar inhoud
  • 0

boordcomputer upgrade


jean8720

Vraag

Hoi, enkele maanden geleden meldde ik dat mijn Passat van 12-2019 al van in het begin problemen had met de boordcomputer, en meer specifiek met de GPS. Hij is er verschillende keren voor binnen geweest voor resets, updates,... en het verergerde alleen maar - compleet crashen van de boordcomputer meermaals daags als ik de GPS durfde gebruiken. Ik ben dus zeer actieve gebruiker van Waze geworden (dat werkte wel), vreet wel enorm veel data.

Begin november is hij weer een volle dag binnen gemoeten voor weer een update, en ja hoor, nu na 6 weken durf ik zeggen dat alles werkt zoals het moet: steeds verkeersinfo op scherm, én geen crashen meer! Waze gebruik ik nu enkel nog bij verkeersproblemen, want om alternatieve routes te vinden, is die nog altijd superieur aan de ingebouwde GPS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Goed om te horen dat update 0278 voor jou werkt. Navigatie software van VW is niet echt geweldig, ik gebruik google maps als ik door een file-gevoelig gebied heen moet (bijvoorbeeld Omgeving Hamburg, of Ruhrgebied). Veel betrouwbaarder inderdaad. Via wireless Carplay altijd beschikbaar (als je een iPhone hebt). Ik heb het idee dat de live verkeersinformatie  van VW (TomTom data) niet tijdig geüpdate wordt, daardoor is de toegevoegde waarde hiervan minimaal.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden