Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar niet te verwijderen


7700

Vraag

Afgelopen weekend heb ik het boordnet vervangen voor een 30-byte exemplaar. Om ruimte te maken wilde ik het dashboarddeel om het stuur losmaken. Hiervoor moest ik ook 1 schroef achter de lichtschakelaar verwijderen, ik kreeg echter de lichtschakelaar niet verwijderd.

Volgens mij moet ik die indrukken op stand '0' en dan 1 stand naar rechts draaien waarna de schakelaar lost moet komen. Dit werkt niet. De schakelaar springt weer naar voren en er is geen beweging in te krijgen...

Doe ik iets verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 minuut geleden, Vinniepilon zei:

Anders een beetje helpen vanaf de achterkant, afdekking links van het dashboard verwijderen dan kom je er wel bij. 

Dat had ik ook nog geprobeerd inderdaad, vergeten te melden. Ding lijkt echt muurvast te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan heel makkelijk ket laatje/bakje  onder de schakelaar weg halen. Voor het verwijderen moet je dus de schakelaar indrukken en links of rechts om draaien terwijl je hem ingedrukt houd, en dan trekken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog ff weer geprobeerd, linksom wil niet. Rechtsom lukt naar de stand 'auto', maar als ik trek hoor ik een 'droge plastic krak' en springt ie terug... 

Filmpje had ik inderdaad van het weekend al bekeken. Ik denk eigenlijk dat ie stuk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 minuten geleden, dieseltje zei:

Ga je een andere schakelaar plaatsen?

Wilde meer ruimte van het weekend en hem inderdaad later vervangen door 1 met chrome accenten.

10 minuten geleden, Vinniepilon zei:

Vaak ben je te bang. Ze blijven inderdaad wel is hangen. 

Ik was niet zo zachtzinnig hoor 🙂

6 minuten geleden, wulfke zei:

Nu dus wel 🤪

Ik ben er bang voor hehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
17 uren geleden, wulfke zei:

Zo... Die heeft 'm goed mishandeld tijdens het demonteren voordat ie het filmpje ging maken. 😂

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden