Ga naar inhoud
  • 0

Update van versie Discover Media aan te raden?


Ferdy_

Vraag

Hi,

Mijn Discover Media werkt op dit moment op versie MST2_EU_VW_P0867D. Nu is mijn vraag: zijn er inmiddels recentere versies en is het aan te raden om een update te doen naar een meer recente versie?

En als een update wordt aangeraden hoe kan ik dat dan het beste doen? Ben ik daarvoor afhankelijk van VW dealer?

Alvast bedankt,

FerdY

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
On 22-11-2021 at 09:24, Ferdy_ said:

Hi,

Mijn Discover Media werkt op dit moment op versie MST2_EU_VW_P0867D. Nu is mijn vraag: zijn er inmiddels recentere versies en is het aan te raden om een update te doen naar een meer recente versie?

En als een update wordt aangeraden hoe kan ik dat dan het beste doen? Ben ik daarvoor afhankelijk van VW dealer?

Alvast bedankt,

FerdY

Beste FerdY,

Heeft u hier een afdoende antwoord op gekregen?
Ook wij hebben oude firmware (VO3825254T 1730 ECE DL2 2022) en ik hoop eigenlijk dat nieuwe firmware draadloos gebruik van google auto mogelijk maakt (want met het snoertje is dat een "ramp". Ik verlies steeds connectie met m'n USB C snoertje)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedemorgen,

Ik heb hetzelfde issue, steeds het verliezen van de connectie met het snoertje. Maar een firmware update zal een draadloze verbinding waarschijnlijk niet mogelijk maken. Dan zal je alsnog een wireless android auto adapter moeten installeren, zoals die van Motorola. Dat zou dan wel achter het dashboardkastje geplakt kunnen worden..

Op de website van Volkswagen staat dat je wagen WeConnect moet ondersteunen. De website van Android Auto stelt dat dit van toepassing is op de Passats vanaf 2016. Mij lijkt dit gerelateerd aan de productieversie van de DM, maar hopelijk weet de expert @Passat Rdi hier meer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden