guidoscm Geplaatst 13 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 november, 2021 Drie wielen omgezet naar winterbanden.Bij het laatste wiel issues Iemand nog ideeën of een bout beschikbaar in Amersfoort? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 13 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 november, 2021 Kruissleutel met 2 spanbanden stevig tegen je slotbout aanspannen. Zo is het mij ooit gelukt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
guidoscm Geplaatst 13 november, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 november, 2021 Die hadden we ook al geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 13 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 november, 2021 Het slot ziet er in mijn opinie niet uit, dat het zo niet zou lukken. Heb je spanbanden met ratel gebruikt? Ze moeten echt goed strak aangetrokken worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Freggel Geplaatst 14 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 14 november, 2021 De gouden tip heb ik niet maar als het uiteindelijk lukt: naar de garage om 4 gewone bouten, ben je van die ondingen af 😉 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 14 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 14 november, 2021 Hier wel Amersfoort, maar die slotbouten zijn allemaal iets anders. Warm stoken en met een moker de dop stevig in de groef rammen, en daarna andere slotbouten of gewone erop. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Willem nunspeet Geplaatst 14 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 14 november, 2021 (aangepast) Ik weet dat de VW dealer een doosje heeft met al die verschillende doppen, ben die speciale dop een keer kwijt geweest en heb die 4 anti diefstalbouten bouten bij een klantvriendelijke dealer in Zutphen voor de deur verwijderd met hun doppendoosje en meteen 4 gewone bouten erin gedraaid. Het is moeilijk in te schatten maar met een goede dop zou die toch wel los moeten komen..... 14 november, 2021 aangepast door Willem nunspeet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
guidoscm Geplaatst 14 november, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 november, 2021 Morgen maar even langs de banden boer.Kunnen we daarna gewone bouten er in gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
guidoscm Geplaatst 15 november, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 november, 2021 De dealer en de banden boer hebben niet direct tijd.Net maar 3 zomerbanden terug geplaatst.En een afspraak gemaakt om alle banden om te wisselen en gewone bouten te monteren.Dank iedereen voor de tips Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
guidoscm Geplaatst 24 november, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 november, 2021 Vandaag bij de dealer de wielen laten wisselen en de slotbouten laten vervangen door normale bouten.Nu maar hopen dat het dieven gilde stilletjes aan mijn huisje voor bij gaat... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ATS Geplaatst 24 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 november, 2021 Mooi dat het is opgelost. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Freggel Geplaatst 25 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 november, 2021 14 hours ago, guidoscm said: Vandaag bij de dealer de wielen laten wisselen en de slotbouten laten vervangen door normale bouten. Nu maar hopen dat het dieven gilde stilletjes aan mijn huisje voor bij gaat... Wees er maar zeker van dat de dievengilde goed voorbereid te werk gaat. Als ze je velgen willen zijn ze al lang geleden eens komen kijken of er slotbouten op zitten en indien ja welke adapter ze nodig hebben. Zodra ze eraan beginnen zijn ze met 2 man in minder dan 5 minuten met de boel verdwenen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten