Ga naar inhoud
  • 0

Powerflex bussen


lonnebol

Vraag

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met bussen van Powerflex? Mijn voorste draagarmrubbers moeten vervangen worden en een niet onbekend garage in Soesterberg adviseert Powerflex bussen te monteren. Ik schrik alleen van hun prijs: bijna €700 incl. BTW. Voor dat geld kan ik heel wat standaardrubbers kopen en zelf monteren OF zelf Powerflex monteren. Maar is dit (goed) zelf te doen, en dan met name het uitpersen van de huidige rubbers en inpersen van de Powerflex bussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 28-10-2021 om 21:12, martijn v o zei:

Als je een pers hebt of kunt lenen is het wel te doen.

Is de tik rechtsachter al weg?

Dat dacht ik al. Ik overweeg een pers te kopen. Is nooit weg.

De tik is opgelost inderdaad. Ik weet niet zeker wat, maar ik heb de schokdempers weer vervangen máár ook de rubberen platen die onder de achterste veren in de draagarm liggen. De vorige keer was het probleem met het tikken niet opgelost met de schokdempers (twee keer gedaan), dus ik denk echt dat het dan in die rubberen plaat moet hebben gezeten (deze: https://www.autodoc.nl/borsehung/10703441).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 minuten geleden, martijn v o zei:

10 ton is zat, niet alleen om de nieuwe erin te persen maar ook om de oude eruit te krijgen.

Kan ook met een grote bankschroef en wat mc gyveren maar een pers is makkelijker.

Neem aan dat je deze knakker bedoeld, MacGyver

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden