Ga naar inhoud
  • 0

B7 stuur in B6 probleem 🥴 HELP !!!


Mark Huisman

Vraag

Volgens de beschrijvingen hier op het forum heb ik geplaatst een AJ stuurmodule, passat cc/b7 stuur en sleepring 3C0959653B zat al in mijn auto want had al mfa echter met het kalibreren lukt het niet, STUURHOEKSENSOR blijft op 0 en stuur blijft dus zwaar sturen en esp storing geeft die aan, wat gaat er fout ?? Bvd mark 

 

 

 

A5637C00-6B0D-40B2-B1FC-ACC7B6FF1337.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
3 minutes ago, Mark Huisman said:

 

Volgens de beschrijvingen hier op het forum heb ik geplaatst een AJ stuurmodule, passat cc/b7 stuur en sleepring 3C0959653B zat al in mijn auto want had al mfa echter met het kalibreren lukt het niet, STUURHOEKSENSOR blijft op 0 en stuur blijft dus zwaar sturen en esp storing geeft die aan, wat gaat er fout ?? Bvd mark 

 

 

 

A5637C00-6B0D-40B2-B1FC-ACC7B6FF1337.jpeg

G85 sensor !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ben ook wel benieuwd wat het probleem was. Handig voor mensen die ooit hetzelfde probleem tegenkomen.

Puur verkeerd geprogrammeerd in het verkeerde blok ofzo had het laten doen maar ging niet helemaal zoals het moest en nu een nieuwe b7 sleepring en hendelset over want achteraf bleek ik toch wel de goede sleepring al te hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dus ook hetzelfde probleem, ik hoor graag hoe je het hebt opgelost?

Gister het coderen doorlopen maar ik blijf een ESP error melding krijgen.
En wil de stuurhoeksensor niet inleren? Hierdoor ook geen stuurbekrachtiging etc. En daarbij werkt mijn afstandbediening van de sleutel dan ook niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heeft u een volledige VCDS scan van de huidige situatie en met de huidige foutmeldingen. ESP en stuurbekrachtiging kan ik nog koppelen met de stuurmodule maar waarom de sleutel niet meer werkt is me een raadsel..of eerder een toevalligheid . Werken beide sleutels niet meer ? Als beide niet meer werken zou je ze eens terug kunnen aanleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden