4wielen Geplaatst 24 oktober, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2021 Ik zie deze functie op mijn GTE. Wat houdt dit in, ik kan het nergens vinden… Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 chinkone Geplaatst 24 oktober, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2021 Je bent toevallig niet in bezit van een soort gelijk aparte remote, naast je autosleutel? Hiermee kan je op afstand je auto voor verwarmen of koelen (op accustroom). Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 4wielen Geplaatst 24 oktober, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2021 Dat apparaatje heb ik nog nooit gezien. Had die erbij moeten zitten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 4wielen Geplaatst 24 oktober, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2021 Overigens is het me dan ook nog niet duidelijk. Ik kan me voorstellen dat je wilt voorverwarmen of koelen als hij aan de stekker zit, dus direct uit het stopcontact. Toch niet op je accu, dan gaat je actieradius eraan… Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 24 oktober, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2021 (aangepast) 1 uur terug, chinkone zei: Je bent toevallig niet in bezit van een soort gelijk aparte remote, naast je autosleutel? Hiermee kan je op afstand je auto voor verwarmen of koelen (op accustroom). Dan heb je een standkachel. Op een origineel Nederlands geleverde auto was dat niet beschikbaar. Daarmee warm je op d.m.v. benzine. Met de klimatisering kan je opwarmen met elektriciteit. Echter warmt die alleen de accu en het interieur op. De standkachel warmt ook je verbrandingsmotor op. 24 oktober, 2021 aangepast door Ozzy 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 4wielen Geplaatst 24 oktober, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2021 @OzzyIk dacht al wel dat het geen standkachel was. Maar wat is het nou wel? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 24 oktober, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2021 (aangepast) Voorverwarmen door middel van elektriciteit. Dit kun je het beste doen terwijl ie aan de lader zit, anders heb je bijna geen elektrische actieradius meer. Als het goed is zou je er wat over kunnen terugvinden hier op het forum. Voorbeeld/uitleg: 24 oktober, 2021 aangepast door Ozzy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 4wielen Geplaatst 25 oktober, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 oktober, 2021 Ik dacht al zoiets. Handig als de app werkt, maar dat is me nog steeds niet gelukt. Auto stond nu ingesteld op dagelijks vertrek om 8:00, maar ik rij er amper mee. Heeft hij dus al die tijd de boel lopen voorverwarmen…? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 25 oktober, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 oktober, 2021 Morgen vroeg rond 8:00 uur even instappen en je hebt je antwoord. 😂 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 4wielen Geplaatst 25 oktober, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 oktober, 2021 Ik heb het uitgezet, dus dat gaat niet werken 😛 overigens snap ik dan wel dat mijn laadpaal laatst 10,5 kWh aangaf, terwijl dat normaal Max 8,5 is. Heeft hij vast flink lopen voorverwarmen 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 4wielen Geplaatst 26 oktober, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2021 Hmm, alles uit gezet, maar nu stond de laadpaal op 11,5 kWh. Ik zie ook regelmatig het display van zowel de laadpaal als de GTE oplichten. Enig idee hoe dat kan? Vol is vol toch? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
4wielen
Ik zie deze functie op mijn GTE. Wat houdt dit in, ik kan het nergens vinden…
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten