Ga naar inhoud

passat gte


bert111

Aanbevolen berichten

Ik weet dus weer niet of ik op de goede plaats zit maar bon , mocht dit niet het geval zijn mag het gerust verplaats worden .

dit wat waar ik tegen aan liep , dus die vent met zijn golf gte ( zal wel hetzelfde zijn bij mijn passat gte ) gaat van eco naar comfort en sport enz en luistert dan naar het verschil van 

lawaai dat de motor maakt ?   ben ik nu mis of weet de golfman niet wat hij doet , dacht altijd dat eco/confort enz voor de vering was ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

De instelling voor de vering heb je alleen als je ook DCC hebt. 

Als je geen DCC hebt, dan is het gewoon rijmodus selectie. Dat houdt in dat je stuur lichter of zwaarder gaat sturen, je gas respons veranderd en de DSG in eco/normaal/sport komt te staan.
Als je wel DCC hebt, dan heb het bovenstaande met de instelling voor de veren.

Het lijkt er wel op dat VW iets met de uitlaat van de Golf 8 GTE heeft gedaan. Het geluid is heel iets anders bij de uitlaat. Wellicht gaat er ergens een klep open of iets dergelijks.
Het geluid wat ie binnen hoort komt uit de boxen geloof ik. Dat doet jouw GTE ook als je 'm in de GTE stand zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Kevin Passat 2.0 zei:

Enigste verschil wat ik hoor, is dat bij comfort normaal gas geeft, bij sport meer gas en dus meer toeren laat maken en bij eco heeft de beste man een stuk minder gas.

Kwa geluid hoor ik dus geen verschil, behalve het toerental


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dat was mijn idee ook , maar als ik bij mijn passat de rijmodus veranderd is er volgens mij NIETS dat veranderd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ozzy zei:

De instelling voor de vering heb je alleen als je ook DCC hebt. 

Als je geen DCC hebt, dan is het gewoon rijmodus selectie. Dat houdt in dat je stuur lichter of zwaarder gaat sturen, je gas respons veranderd en de DSG in eco/normaal/sport komt te staan.
Als je wel DCC hebt, dan heb het bovenstaande met de instelling voor de veren.

Het lijkt er wel op dat VW iets met de uitlaat van de Golf 8 GTE heeft gedaan. Het geluid is heel iets anders bij de uitlaat. Wellicht gaat er ergens een klep open of iets dergelijks.
Het geluid wat ie binnen hoort komt uit de boxen geloof ik. Dat doet jouw GTE ook als je 'm in de GTE stand zet.

weet dus niet of ik wel of niet DCC heb .... weet zelf niet wat het is   hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de menu toe waar er eco normaal sport staat. Bovenaan zou er dan rijmodus selectie en DCC of iets dergelijks moeten staan. Staat er geen DCC bij, dan heb je geen DCC.

Je zou ook bij je veren kunnen kijken, maar het bovenstaande is makkelijker voor een leek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de knop die je moet hebben inderdaad. Die heb je als je rijmodus selectie hebt of rijmodus selectie i.c.m. DCC.
Volgens mij beschikt de B8 GTE er niet over, maar de B8.5 GTE heeft 'm wel blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden