Ga naar inhoud
  • 0

Passat B8 Variant - Wie o wie heeft de originele bagage fixatie kit voor in de kofferruimte?


Acuda

Vraag

Wie heeft de originele bagage fixatie kit met de aluminium rails achter in zijn B8 Variant zitten?

Fijn dat de kofferbakruimte zo groot is, maar als je iets kleins wil meenemen wil ik dit vast kunnen zetten.

Ik zie dit systeem vaak achterin Audi’s zitten, maar nog nooit gezien in een B8. Als ik dit in zou willen bouwen denk ik ook dat de deelbare vloer te breed is als aan beide zijden de aluminium rails geplaatst is. Wie o wie heeft er meer informatie?

 

Heb inmiddels wel wat afbeeldingen gevonden.

870C4FA0-21FD-491E-B175-F7879F8175A1.jpeg

E1D0898C-B549-4EC8-9692-3019193617CE.jpeg

F9514C58-2478-40B2-9DBF-B0CE359CEAA9.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@Ozzy Thanks, kijk hier ben ik naar op zoek!

@bm-er Vraag over de alu bagage rails achterin. Klopt het dat de standaard deelbare vloer plaat te breed is als je deze rails wilt plaatsen?

Dit is mijn kofferruimte namelijk en ik zie geen ruimte voor de rails…

5AAD240C-ED88-46F8-811F-0E31CFB384F3.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt. Zit een smallere vloerplaat bij. Zelfs de zijkanten van de kofferbakbekleding is anders omdat er geen gaten voor de sjor-ogen in zitten. Die komen te vervallen omdat je die nu in de rails kan plaatsen.

De optie is in de B8 maar heel erg kort leverbaar geweest, deze optie is een van de eerste die is ook weer komen te vervallen. Ik geloof al in week 22 van 2015.

In de B8FL is het wel weer leverbaar geworden. Gebruikt zal je het dus niet vaak tegenkomen. 

Ik heb iets van 80€ betaald destijds en het kwam op een hele pallet. Zo groot was alles bij elkaar. Maar wel helemaal compleet, op wat beugels en bouten na. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden