Ga naar inhoud
  • 0

Highline interieur (alcantara stoel)


Passat-B8

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De zetels met massagefunctie zijn in combinatie met de memory optie (massageknopje zit in diezelfde balk). De memory optie gebruikt het bus systeem en wordt dus aan het bus systeem gekoppeld. Gezien uw huidige zetel deze optie niet heeft zal de link met het bus systeem niet aanwezig zijn. Wat ik niet kan bevestigen is dat de massagefunctie eventueel onafhankelijk van de bus communicatie kan werken. Als dit het geval is dan zou het plug and play kunnen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De alcatara R line niet memory stoel uit een arteon heeft massage functie. Tenminste ik heb dit in iedergeval. Is een optie duitsland.

Bij leer bekleding is het memory en massage.

Of deze zo past weet ik niet maar vw maakt veel zaken bruikbaar in veel modelen

aangepast door ATS
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 1-9-2021 at 11:41, wulfke said:

De zetels met massagefunctie zijn in combinatie met de memory optie (massageknopje zit in diezelfde balk). De memory optie gebruikt het bus systeem en wordt dus aan het bus systeem gekoppeld. Gezien uw huidige zetel deze optie niet heeft zal de link met het bus systeem niet aanwezig zijn. Wat ik niet kan bevestigen is dat de massagefunctie eventueel onafhankelijk van de bus communicatie kan werken. Als dit het geval is dan zou het plug and play kunnen zijn. 

Hoi Wulfke bedankt voor je reactie! Zie onderstaande foto. Deze heeft ook massage stoel zonder memory functie toch?

480DA89C-C49C-4FEE-AD34-B3A88D4F5E10.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden