Ga naar inhoud
  • 0

vastzittende knopen op GTE stuur


bert111

Vraag

Ik heb dus een passat GTE Variant bj 2019 - 32000 km

Nu heb ik van onlangs de set knop op het stuurwiel van de CC die vast zit .

Toen ik in de garage was voor mijn onderhoud/terugroepactie heb ik daar van gesproken , ze hebben de knopen open gedaan , gereinigd en het ging een beetje beter maar niet naar mijn volle goesting . Terug contact opgenomen omdat het dus niet beter ging + dat nu mijn volume knop ook gek begon te doen , een tikje op de knop gaf mij bij het +je alles en bij het -etje ook , dus alles of niets. Ik mocht nog eens langs gaan met de auto wat ik dan ook onmiddellijk gedaan heb . Na 20 min het verdikt , gaat niet veel beter maar ik zou moeten de koppen vervangen , 150€ +50€ werk , wat ik afgeslagen heb daar ik graag zelf eerst had gekeken . 

Mijn vraag , hoe verwijder ik de set en volume knop dat ik zelf dan proberen te reinigen voor ik het " dure " onderdeel laat bestellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Airbag eruit halen,

hoogglans zwart/chroom cover demonteren van het stuur,

schroefjes achteraan losdraaien en de knoppen eruit halen.

Andere knoppen zijn wel goedkoper te vinden hoor, maar daarvoor moet je wel eens google gebruiken..

bvb https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=5G0959442&_sacat=0

 

Offtopic - vreemde plaats om dit topic neer te zetten.. zou het eerder bij elektronica -> 3G / interieur -> 3G zetten. 

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
23 uren geleden, wulfke zei:

Airbag eruit halen,

hoogglans zwart/chroom cover demonteren van het stuur,

schroefjes achteraan losdraaien en de knoppen eruit halen.

Andere knoppen zijn wel goedkoper te vinden hoor, maar daarvoor moet je wel eens google gebruiken..

bvb https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=5G0959442&_sacat=0

 

Offtopic - vreemde plaats om dit topic neer te zetten.. zou het eerder bij elektronica -> 3G / interieur -> 3G zetten. 

sorry hoor , ben nog niet goed thuis in het wereldje van 3G ???

maar bedankt het antwoord 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden