Ga naar inhoud
  • 0

Foutmelding P13D4 Gloeiplug Druksensor


klaas

Vraag

Goedemorgen Forum:

Sinds een tijdje heb ik een brandend motor storingslampje in het display. Een vriend heeft het uitgelezen (niet met vag-Com) en komt met de volgende foutcode. P13D4. Heeft iemand hier ervaring mee, al eens deze storing gehad? Of is het gewoon deze vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik zie op Winparts verschillende types voor deze auto (2016 110KW) Welke nu te kiezen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Goedemorgen Forum:
Sinds een tijdje heb ik een brandend motor storingslampje in het display. Een vriend heeft het uitgelezen (niet met vag-Com) en komt met de volgende foutcode. P13D4. Heeft iemand hier ervaring mee, al eens deze storing gehad? Of is het gewoon deze vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik zie op Winparts verschillende types voor deze auto (2016 110KW) Welke nu te kiezen?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Goedemorgen, idd gloeibougie vv, let op deze bevat een druk sensor. 1 bougie heeft dat de rest niet. Dus let hier op met bestellen. Of gewoon origineel

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minute ago, marijnensam said:

Goedemorgen, idd gloeibougie vv, let op deze bevat een druk sensor. 1 bougie heeft dat de rest niet. Dus let hier op met bestellen. Of gewoon origineel

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
 

En net dus die ene van de vier geeft de foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 16-8-2021 om 10:21, marijnensam zei:

Goedemorgen, idd gloeibougie vv, let op deze bevat een druk sensor. 1 bougie heeft dat de rest niet. Dus let hier op met bestellen. Of gewoon origineel

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
 

Hallo 

Deze gloeispiraal waar meet deze de druk van ? ....cilinderdruk ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden