Ga naar inhoud
  • 0

Onduidelijk stuk op middenconsole


reyhyper

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb (een setje) knoppen gevonden voor 20 euri excl. verzending die hierin 'horen'. Ga dat maar proberen, want mijn VW garage kwam met het briljante idee dat hier een matje in moet voor een sleutel (...) 🙄

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/onderdeelnummer/jkv959001b/onderdeel/schakelaar/onderdeelid/9061805/

Als dit past...dan is het de vraag welke functie ik de toetsen mogelijk kan geven (aanzetten en dimmen van discoverlichting in de auto ofzo)...😄

Alles om van het plakband af te komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 15-8-2021 at 14:31, dieseltje said:

Is dit misschien een oplossing?

€ 6,44 | Kleur Mijn Leven Auto Park Card Coin Slot Holder Center Console Kaarthouder Sticker Voor Vw Golf Gti R20 R golf 7 MK7 Accessoires
https://a.aliexpress.com/_ug2OMM

 

Dat is best een mooie oplossing en niet (zomaar) passend. Zal dan zeker de kuip met gaten moeten aanpassen (w.o. die haakse delen). Of deze dan ook diep genoeg is of juist te diep? Ook zie ik dat de afstand tussen autohold veel minder groot is dan bij mij. Dus mogelijk ook niet in lengte passend.

Ik houd het ff achter de hand wel. Thx!

H4b8f76c012504b1ca7caa951712db0c8Z.jpg

20210808_121640_resize.jpg

aangepast door reyhyper
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Excuses helemaal vergeten te posten. Wellicht kun je met deze foto iets.

Zo ziet het er bij mij eruit, als ik dat stukje plastic afdek materiaal eruit trek, die te zien is op de foto van Peter.
3yhOnVi.png

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou. De knoppen van onderdelenfirma binnen en geplaatst. Persoonlijk vind ik dit beter dan dat bubbelende plastic. 

Mocht iemand nog ideeen hebben over toepassingsmogeljjkheden dan houd ik mij aanbevolen. Tot die tijd zijn het heerlijke tektiele knopjes om op te pushen. Voor als ik een ongeduldige bui heb 😜

20210819_201209.jpg

20210819_201041.jpg

aangepast door reyhyper
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 19-8-2021 om 21:43, reyhyper zei:

Nou. De knoppen van onderdelenfirma binnen en geplaatst. Persoonlijk vind ik dit beter dan dat bubbelende plastic. 

Mocht iemand nog ideeen hebben over toepassingsmogeljjkheden dan houd ik mij aanbevolen. Tot die tijd zijn het heerlijke tektiele knopjes om op te pushen. Voor als ik een ongeduldige bui heb 😜

20210819_201209.jpg

20210819_201041.jpg

Als het echt de taxi uitvoering is geweest is het lichtschakelaartje waarschijnlijk om de hemelverlichting aan te doen zonder de achterdeuren te openen. dit ivm afrekenen. dus mischien kan je het daar weer op aansluiten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 hours ago, passatvw said:

Ik heb zo zitten denken he? het zou ook een versnellingsbakslot kunnen zijn geweest (barlock)
Ik heb het bij een andere type auto gezien.
Lijkt me wel raar als ze deze verwijderd hebben, maar daar heb je nu ook weinig aan.

Kan geen sleutelgat ergens vinden. De huidige knoppen passen i.i.g. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
14 uren geleden, Diver zei:

Als het echt de taxi uitvoering is geweest is het lichtschakelaartje waarschijnlijk om de hemelverlichting aan te doen zonder de achterdeuren te openen. dit ivm afrekenen. dus mischien kan je het daar weer op aansluiten. 

Die functie heeft elke passat al, die schakelaar zit in je hemel bij de spiegel. Schakelaartje in het paneeltje kan je hier parallel op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden